Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Två personer och vana hundar Sekunden efter hoppade valpen nerOMG!! Du är ju omänsklig
Två personer och vana hundar Sekunden efter hoppade valpen ner Visa bifogad fil 54790
Bara att göra jäkligt knasiga ljud, eller kasta en pinne så att det prasslar lite i någon buske bakom en (och vara snabb med att fota så att de inte får för sig att springa och titta på det prasslande...)Ni som lyckas fota två hundar utan att en blundar och en tittar bort, jag är djupt imponerad
Så SÖT!Sambons mamma tänkte ta en bild på söta lilla Marvin. Vad hon inte visste var att Marvin är helt omöjlig att fota om man inte ger honom kommando att stanna kvar, för han vet mycket väl att mobilfotande betyder godis vilket innebär att han är sjukt snabb på att rusa fram till mobilen och nosa
Resultatet blev något slags gris, tror jag?
Visa bifogad fil 54816
Bara att göra jäkligt knasiga ljud, eller kasta en pinne så att det prasslar lite i någon buske bakom en (och vara snabb med att fota så att de inte får för sig att springa och titta på det prasslande...)
Jag har den ypperliga strategin att kunna gnälla som en hundBara att göra jäkligt knasiga ljud, eller kasta en pinne så att det prasslar lite i någon buske bakom en (och vara snabb med att fota så att de inte får för sig att springa och titta på det prasslande...)
Jag kör på något liknande, eller försöker låta som någon konstig fågel eller annat som de kan tänka att är spännande Ibland fungerar det.Jag har den ypperliga strategin att kunna gnälla som en hund
Visa bifogad fil 54837
En som tar uppgiften på allvar iallafall
Sambons mamma tänkte ta en bild på söta lilla Marvin. Vad hon inte visste var att Marvin är helt omöjlig att fota om man inte ger honom kommando att stanna kvar, för han vet mycket väl att mobilfotande betyder godis vilket innebär att han är sjukt snabb på att rusa fram till mobilen och nosa
Resultatet blev något slags gris, tror jag?
Visa bifogad fil 54816
Ja, han är en liten pralin den lilleSå SÖT!
Åh, det tycker jag absolut att du ska ha! Marvins uppfödare beskrev rasen som en mix av apa, katt och papegoja – klättriga och finurliga som apor, egensinniga och ofjäskiga som katter, och slänger man en filt över dem (så som man täcker för en papegojbur) så somnar de fortHan är helt underbaaaar!
Sagt det länge och en sån här bild övertygar mej bara mer, nån gång ska jag ha en sån!
Ett par bilder från i lördags.
Och en från i söndags.
Tack! Ja, Iza gör sig ofta bra på bild. Särskillt i kvällsljus.Wow! Älskar den mittersta!
Jag har varit inne i en period med ganska mycket fotograferande. Så här kommer fler bilder på Reka och Iza.