Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Damerna solar :D (men, så fort de hörde att jag rörde kopplen så kom de rusande till hallen. Sådant händer bara när det är varmt)
20200423_194216.webp

Bara några få kilometer ifrån den plats som finns på korten ovan tog jag detta kort 😁

Bifogade filer

• IMG_20200420_175847.webp
    IMG_20200420_175847.webp
    413,2 KB · Visningar: 29
@Bapelsin Jag tycker också att hon ser jättefin ut, det är ju en unghund! Vilken skum vet du har. :D

Sedan kan det ju vara idé att byta foder ändå förstås, jag upplever samma sak varje gång jag försöker ge mina annat än färskt och rått. Det kommer ju liksom bara ut igen. 😅

Jag tycker hon ser riktigt fin ut. Inte alls för smal utan lagom i hullet. Muskler kommer med åldern.
@Bapelsin Jag tycker också att hon ser jättefin ut, det är ju en unghund! Vilken skum vet du har. :D

Sedan kan det ju vara idé att byta foder ändå förstås, jag upplever samma sak varje gång jag försöker ge mina annat än färskt och rått. Det kommer ju liksom bara ut igen. 😅

664D4B3E-7B4C-4E5B-A492-F02221D84EE9.webp

Här syns det bättre att hon är lite mager. Hon behöver lite mer fluff över revbenen 😁

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
243
· Visningar
12 362
Senast: Zvinto
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 143
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 034
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 039
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V