Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, vad glad jag blir av dom orden. Japp, det är en han. Tänkte hela vintern när han hade täcke på sig och alla vi mötte stannade och ville prata för att dom båda är så söta att jag undrade om dom skulle säga samma sak om dom såg på våren att det var en nakenhundSå jäkla häftiga hundar! Så snygg frisyr han(?) har Får mig att tänka på hård rock typ
Jag ser fortfarande ingen mager hund Jag ser en hund med väldigt tydlig midja, ja, men det är ju inte som om revbenen sticker ut.Visa bifogad fil 49508
Här syns det bättre att hon är lite mager. Hon behöver lite mer fluff över revbenen
Visa bifogad fil 49508
Här syns det bättre att hon är lite mager. Hon behöver lite mer fluff över revbenen
Jag gillar ändå inte tofsar så jag säger tummen upp till det nakenfisen rockar hårt! Häftig hundTack, vad glad jag blir av dom orden. Japp, det är en han. Tänkte hela vintern när han hade täcke på sig och alla vi mötte stannade och ville prata för att dom båda är så söta att jag undrade om dom skulle säga samma sak om dom såg på våren att det var en nakenhund
Angående frillan så är det evig rock stil, vi borstar och fixar till luggen på både puffen och nakenfisen ett par gånger per dag och 1 minut senare har dom lyckats få loss toffsarna eller se ut som att vi aldrig fixar dom
Jag gillar ändå inte tofsar så jag säger tummen upp till det nakenfisen rockar hårt! Häftig hund
Det ska jag säga till honom men det finns risk för hybris då han anser sig vara bäst i världen och vill vara i centrum hela tidenJag gillar ändå inte tofsar så jag säger tummen upp till det nakenfisen rockar hårt! Häftig hund