Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk har verkligen spårat ur med det där.. Nog för att man ska vara försiktig men de flesta hundar mår ju utmärkt när de är lämnade så.Visa bifogad fil 30911
Jag hann få en anonym arg lapp idag när jag var inne i en butik i fem minuter.
Bilen var parkerad i skuggan, rutorna nervevade, vädringskrok på bakluckan samt att hund hade både vatten, kyldyna och en kylfläkt. Termometern som var uppsatt så att den syns utifrån visade dessutom att det var svalare i bilen än utanför. Skäms på mig som misshandlar mina djur som inte konstant har dom i ett rum med AC när det är sommar
Klart som fan man inte ska lämna sin kortnosade eller väldigt pälsade hund i en stängd bil i solen eller lämna en hund länge ifall skuggan försvinner eller man missbedömt hur varmt det blir men varför 17 är den första reaktionen att snabbt skriva en lapp på en bil som står i skuggan där det uppenbart är välvädrat och med en välmående hund bara för att det är varmt ute? Det är inte direkt så att det hade varit svalare om jag lämnat hunden hemma, här finns ingen AC alls så det är varmare än ute.Folk har verkligen spårat ur med det där.. Nog för att man ska vara försiktig men de flesta hundar mår ju utmärkt när de är lämnade så.
Läste i en fbtråd i veckan att det inte ens var ok att lämna hunden när det var 10 grader för att handla i en kvart, för om man dör inne på ICA blir tydligen bilen en dödsfälla för hunden..
Nån kom helt plötsligt och berättade rätt tydligt att hon ville ha godis och att hon ”råkade” hitta lite i träningsväskan som stod i hallen ....
Visa bifogad fil 30913
❤
Kamrat Svansson bjöd in till afternoon tea idag, vilket resulterade i en liten buketräff med @Killaloe , @Sleepan och @Ceta !
Med @Killaloe bakom kameran försökte vi förgäves få till en snygg gruppbild, det var lite sisådär med koncentrationen.
Visa bifogad fil 31089
Ja, det var inte lätt...Jag tror Svansson slår någon form av rekord i stilighet på översta bilden
Humla blev smått upprörd över Svanssons inställning därJag tror Svansson slår någon form av rekord i stilighet på översta bilden
"smått"Humla blev smått upprörd över Svanssons inställning där
Han är alltid stilig, så det så!Jag tror Svansson slår någon form av rekord i stilighet på översta bilden