Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klart han är! 😁
Precis, känner att jag måste lägga in den här bilden så ingen får för sig att han slarvar med sitt oklanderliga yttre! :D

90424EDA-538E-4806-AC92-452B50EC8D7B.webp

31358

Den här glada har promenerat, badat, lekt i sand och hängt på café idag 😍
Cafét är ett uttalat "hundcafé" så när vi satt där kom en kvinna som precis lastat in sina hundar i bilen fram och pratade. Vips var jag medbjuden att hänga med en träningsgrupp där de brukade spåra tillsammans. The Power of Dogs alltså, älskar att man träffar så mycket bra folk! 😍

Visa bifogad fil 31358
Den här glada har promenerat, badat, lekt i sand och hängt på café idag 😍
Cafét är ett uttalat "hundcafé" så när vi satt där kom en kvinna som precis lastat in sina hundar i bilen fram och pratade. Vips var jag medbjuden att hänga med en träningsgrupp där de brukade spåra tillsammans. The Power of Dogs alltså, älskar att man träffar så mycket bra folk! 😍
Hon är så galet söt! :love:

Asni fick lite fysträning i form av hennes första cykeltur någonsin :D Hade sele på henne så att jag skulle kunna koppla henne och gå om hon blev för vild med cykeln, men hon är en naturbegåvning så nästa gång får hon bara halsband på sig. Nyfiken på om hon kommer länga traven mer utan sele, för den ser kortare ut än vanligt.

EDIT: Fick inte in videon :cautious:

Asni fick lite fysträning i form av hennes första cykeltur någonsin :D Hade sele på henne så att jag skulle kunna koppla henne och gå om hon blev för vild med cykeln, men hon är en naturbegåvning så nästa gång får hon bara halsband på sig. Nyfiken på om hon kommer länga traven mer utan sele, för den ser kortare ut än vanligt.

EDIT: Fick inte in videon :cautious:

Såg den! :D hon är så fin!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: MML
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
210
· Visningar
10 287
Senast: Sel
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar