Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Rätt mycket snö. Här var det som grundast!
Sen stod det en stor snögubbe ute på ängen, Tinja blev nyfiken och hoppade ut för att kolla.. Och försvann helt i snön Rätt förvånad blåräv.
Men hon kämpade sig ändå fram till snögubben för att hoppa upp och gräva lite på den
De tacklar snödjupet på lite olika sätt mina damer, en ävlar sig fram i mattes spår och tycker det är nog jobbigt och den andra bara plöjer sig fram genom obruten snö och tycker det är hur kul som helst
Fikapaus i skogen (vi delade på en banan)
Jag har nån virusinfektion och är oerhört långsam och svag, tur då att hunden låter sig aktiveras utan större ansträngning.
Kropp & Själ Jag slår ändå ett slag för promenader med ljudbok. Kanske kan du ha som regel att du bara får lyssna (alls eller på en specifik bok) om...
Hundträning Jag håller med @Tonto. Boka ett tid för en ordentlig genomgång. Vid vaccinering går det bara att märka det mest uppenbara, om hunden har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.