Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Det var en fin liten popcornskål du har där. Vore tråkigt om något skulle hända med den..." Typ"Jag ser att du har popcorn där matte. Visste du att jag gillar popcorn? Jättemycket till och med!"
Haha, som han önskade att den skulle lämnas obevakad! Men Skrälle är en fin hund, i alla fall så länge han tror sig vara iakttagen. Opportunist och ögontjänare, thats my Skrällis!"Det var en fin liten popcornskål du har där. Vore tråkigt om något skulle hända med den..." Typ
Jag tycker han har helt rätt inställning till tillvaron.Haha, som han önskade att den skulle lämnas obevakad! Men Skrälle är en fin hund, i alla fall så länge han tror sig vara iakttagen. Opportunist och ögontjänare, thats my Skrällis!
Och till popcorn!Jag tycker han har helt rätt inställning till tillvaron.
Inställningen till mat i allmänhet och popcorn i synnerhet delar vi, han och jagOch till popcorn!
Stackars liten att bli utsatt för såna trauman, av matte dessutomBad-traumatiserad! Visa bifogad fil 24749
Stackars liten att bli utsatt för såna trauman, av matte dessutom
Gingers i snö är så himla läckert!Den här alltså