Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är himla fin din Pu @Miao
Imponerande att du lyckats få 6 hundar att posa så fint!Tog med praktikanten på en nästan 3 timmar lång skogstur idag. De sover gott nu!
Varför ska hon bli mager?Min? Hon har varit fet men nu är hon nästan normalhull men hon ska bli mager innan vi är nöjda. Och så är det en jäkla massa päls..
Varför ska hon bli mager?
Precis som Tonto skrev så har hon dåliga höfter så hon ska ha så lite vikt att bära på som möjligt.Varför ska hon bli mager?
Men lilla gumman då, det har jag missat, hur illa är det? Oavsett är svaret muskler, muskler, muskler!Precis som Tonto skrev så har hon dåliga höfter så hon ska ha så lite vikt att bära på som möjligt.
Det är lite glappt. Men på röntgen så ser det bra ut när hon ligger normalt men det är inte svårt att få de att hoppa ur.. Vi försöker träna upp henne nu så får vi se hur långt det räcker. Men ortopeden ville vi skulle vara beredda på operation längre fram ändå.Men lilla gumman då, det har jag missat, hur illa är det? Oavsett är svaret muskler, muskler, muskler!
Söta lilla AlpinaDet är lite glappt. Men på röntgen så ser det bra ut när hon ligger normalt men det är inte svårt att få de att hoppa ur.. Vi försöker träna upp henne nu så får vi se hur långt det räcker. Men ortopeden ville vi skulle vara beredda på operation längre fram ändå.
7 månader!Söta lilla AlpinaHur gammal är hon nu?