Inte lätt att se 27cm svart hund på jätte stora lastmaskins däcket som är lika svart.Hahaha, såg inte hunden först och tänkte att du lagt upp fel bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte lätt att se 27cm svart hund på jätte stora lastmaskins däcket som är lika svart.Hahaha, såg inte hunden först och tänkte att du lagt upp fel bild
Arbetshund?!
Japp,den är ju midjestyrd så även en lite plutt kan köra den Hon älskar maskiner,konstig hund.Oh fan, har hon traktorkort också?
Måste säga att jag är småkär i dina hundar. Så väldigt eleganta båda tvåMiljöträning inne i stan igår!
Valpen är lika lugn som alltid
En stund spanade hon på Aysu:
Glada salukis!
Ebrah blir dessutom 8 månader gammal idag, så jag passade på att ta en ny uppställningsbild:
Jag veeet men hon känns som en valp, nästan, förutom när jag inser att hon faktiskt är större än Aysu Har förövrigt en vän som kallar sin 4åring (tror jag att han är) för valp, bara för att han råkar vara yngsta hunden i flocken fortfarande. Känner jag mig själv rätt så kommer Ebrah vara "valp" tills hon börjar tävla något och känns mer.. vuxen. "Unghund" är så långt och jobbigt att säga och skriva, så det ordet finns inte riktigt för migHon är ingen valp längre. Hon är tonåring
Jag veeet men hon känns som en valp, nästan, förutom när jag inser att hon faktiskt är större än Aysu Har förövrigt en vän som kallar sin 4åring (tror jag att han är) för valp, bara för att han råkar vara yngsta hunden i flocken fortfarande. Känner jag mig själv rätt så kommer Ebrah vara "valp" tills hon börjar tävla något och känns mer.. vuxen. "Unghund" är så långt och jobbigt att säga och skriva, så det ordet finns inte riktigt för mig
Måste säga att jag är småkär i dina hundar. Så väldigt eleganta båda två
Bara älskar att det är fler än jag som är nörd och tar uppställningbilder på hundarna Tack!6 månader gammal nu till veckan
Bara älskar att det är fler än jag som är nörd och tar uppställningbilder på hundarna Tack!