Titta här då Här var hon 3-4 veckor gammalMärkte det Har tittat på många salukivalpbilder Söt Ebrah var som pyttevalp
https://www.instagram.com/p/5hb0LuPxUu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Titta här då Här var hon 3-4 veckor gammalMärkte det Har tittat på många salukivalpbilder Söt Ebrah var som pyttevalp
*bokmärker* Underbara valp!!! Har hon fortfarande fläck under tassen? Supergulligt juTitta här då Här var hon 3-4 veckor gammal
*bokmärker* Underbara valp!!! Har hon fortfarande fläck under tassen? Supergulligt ju
(ledsen för trådkap men eftersom det är om en valp är allt förlåtet va?)
Tack å deras vägnar De har verkligen jätteroligt ihop när de träffas (Samojeden är några år yngre så hon har vuxit upp med min gubbes lekstil vilket jag tror är anledningen till att de funkar så bra ihop, han slipper liksom leka på någon annans villkor )Vad fina de var ihop!
Tack å deras vägnar De har verkligen jätteroligt ihop när de träffas (Samojeden är några år yngre så hon har vuxit upp med min gubbes lekstil vilket jag tror är anledningen till att de funkar så bra ihop, han slipper liksom leka på någon annans villkor )
Stokar dig på instagram nu. FlåtTitta här då Här var hon 3-4 veckor gammal
Åh, jag gillar att hitta bukefalister på instagramStokar dig på instagram nu. Flåt
Visst är det?!!!Åh, jag gillar att hitta bukefalister på instagram
Hojta till i någon kommentar där så att jag kan kika på dina bilder där! jag har.. ehm.. lite svårt att hålla koll på alla ibland@Red_Chili Jag följer dig på instagram
@nordingran hittade dig på instagram också men hittar inte tillbaka
@Red_Chili Jag följer dig på instagram
@nordingran hittade dig på instagram också men hittar inte tillbaka
Vad skönt att ni hittat hundar som fungerar att umgås med Det låter himla tråkigt att ha svårt med hundumgänge (kanske lite beroende på nivån av svårt) för jag upplever det som att när det fungerar så är det fantastisk kul och givande att träffa andra hundar och stöka runtKul att höra. Min hund har lite svårt med hundumgänge, men en av hans kompisar är faktiskt en (yngre) samojed som är väldigt bra på att förstå hur hon ska förhålla sig till honom.
Det roliga är att hon ser ut sådär väldigt, väldigt ofta Jag har massor av bilder som fångat det där ögonblicket, fast oftast med fokus på fel ställe eller annat som gör att det inte blir bra bilder, det går så jäkla fort när hon springer nu, blir lite svårfotograferat..Alltså
Den bilden förstör verkligen salukins image som snygg blondin som svävar fram lite eteriskt och svänger med håretDet roliga är att hon ser ut sådär väldigt, väldigt ofta Jag har massor av bilder som fångat det där ögonblicket, fast oftast med fokus på fel ställe eller annat som gör att det inte blir bra bilder, det går så jäkla fort när hon springer nu, blir lite svårfotograferat..
Den bilden förstör verkligen salukins image som snygg blondin som svävar fram lite eteriskt och svänger med håret
Men du tar så sjukt grymma bilder!
Åh, jag gillar att hitta bukefalister på instagram