Senast tagna bilden VII

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Sel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 144 674
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker bli vän med kameran, vilket gör att hundarna ofta får agera motiv. Hamlet ser oftast något mer positiv ut inför detta än Lex :p
DSC04893_zpskzuajjug.jpg

Och här ungefär tröttnade han på att jag testade olika inställningar istället för att ge honom godis:angel:
DSC04892%20-%20kopia_zpskxtmqnbj.jpg

Jag vet inte om jag får skriva ut mitt instagramnamn här eftersom det är kennelnamnet. Räknas det som reklam?
(Vi driver den ju inte i den omfattningen att det är ett företag)

Så kul med alla instagramkonton att följa. :D (så blir ni följda av någon som är okänd men inte lämnat ut namnet här - pga vill inte riktigt vara så öppen med mitt vanliga namn på buke - så är det jag :angel: :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 25 26 27
Svar
522
· Visningar
31 181
Senast: Trott
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 907
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 188
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 267
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna