Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trötta hjärtan efter promenad i skogen. :love:
2015-03-17-1635_550849ae9606ee6040f5aa1e.jpg

Idag blev Lex 3 år vilket firades med en skogspromenad! Försökte ta lite bilder men resultaten blev främst såhär i vanlig ordning:D
DSC_1149_zpsxdrbgafb.jpg

Hampi hittar man nästan alltid såhär, brevid husse med sin stora tunga på vädring
DSC_1161_zpstxfqszfx.jpg

Ett tappert försök till en uppställningbild med labben, gick väl sådär! Stå still hör inte till favoritsysslorna
DSC_1184_zpsuru64pqz.jpg

Nu är han hela tre år iallafall! Enligt andra labbeägare vi pratat med har de sagt att deras hundar har börjat landa lite mer i denna åldern, vi får väl se hur pass bra det stämmer in på bulldozern Lex:D

Från kvällens pw! 5km på 45min :) 8.40min/km, så skönt! Ännu skönare är vi gick ut 18.15 och det fortfarande var ljust, kom hem igen när det började bli riktigt mörkt.

Tjusig! 4 månader äldre än min långbening. Väldigt lik teckning som min bortsett från att min är svart där din är röd. Vad är det för stam?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 561
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 956
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
93 94 95
Svar
1 898
· Visningar
131 919
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 877
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar