Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
snön har äntligen anlänt!
IMG_6108-copy-2.jpg

God jul på er alla! :love:

@Red_Chili
Älskar dina bilder! Skulle också vilja kunna fota vovve i rörelse. Han blir bara ett blurr då för mig =( Idag var dock första gången jag lyckades fota med manuella inställningar :banana: (fick fråga lillebror först! haha) Men brorsan fick ändå hjälpa mig i photoshop efteråt för bilderna blev så blåa. Men ett framsteg iaf!

@Red_Chili
Älskar dina bilder! Skulle också vilja kunna fota vovve i rörelse. Han blir bara ett blurr då för mig =( Idag var dock första gången jag lyckades fota med manuella inställningar :banana: (fick fråga lillebror först! haha) Men brorsan fick ändå hjälpa mig i photoshop efteråt för bilderna blev så blåa. Men ett framsteg iaf!

Om du vill kan jag skicka länk till två jättebra artiklar som jag själv lärt mig massor av :) skicka PM i så fall (det kan såklart andra bukefalister också göra, om någon mer läser det här och vill ha tips)

Idag fick vi äntligen lite frost & kyla i Göteborg. Det närmsta en vit jul vi kommer få för den där snön på torsdag lär inte ligga kvar...skönt slippa Duscha 3 hundar spec damvippan vi passar över jul/nyår!

Filmsnutt på Qarusell
Äntligen har snön kommit :D
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/C6DA5t2alH0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Varför blir det bara en länk trots att jag har bäddat in filmen som man ska göra?

Senast ändrad:
Filmsnutt på Qarusell
Äntligen har snön kommit :D
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/C6DA5t2alH0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Varför blir det bara en länk trots att jag har bäddat in filmen som man ska göra?

Vet inte riktigt vad det är du gjort, men om du citerar det här inlägget så borde du kunna se hur koden ska se ut:

(håller tummarna för att det här funkar i alla fall, så jag inte bara virrar till det värre :p)

För några dagar sedan tränade jag rallylydnad med Aysu. Första passet på länge, men jag är förvånad över hur bra hon ändå följde med i de snäva svängarna. Vid träningspasset därefter så gick allt ännu finare, men det har jag inte hunnit lägga in på datorn än :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 569
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 977
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
94 95 96
Svar
1 902
· Visningar
132 191
Senast: Trott
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 882
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar