Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad fulsöt (absolut inget illa menat, det är min hund med )
Brukar ibland vara ett gäng bassetar (säger man så?) där där min mamma bor, Uno blev totalt chockad första gången vi mött dem, visste inte riktigt hur han skulle reagera då de som var enorma men ändå små
*kl*
Idag var det lite släktträff i fårhagen, kullsyrran Herta kom på besök och tränade!
Frodo äter koppel när han blir frustrerad av att de andra tränar, så just nu använder jag en låsvajer att binda honom med... ( och ja, vi håller på att träna passivitet också)
Hahah! Jag som tyckte Ulay fällde mycket men det var ingenting i jämförelse.
Dessutom tycker jag att det är lite roligt att jag var orolig att jag skulle ha missat att han börjat fälla...det har knappt synts att vi har hund men nu är soffan vit och det är hår i typ allt man försöker äta/dricka. Hahaha!
Utan tvekan Hon har gjort det TVÅ gånger dessutom. I lördags vadade hon runt i lite vatten och drack(!) av det också. Dessutom lägger hon sig då och då ner på gräsmattor för att rulla runt eller tugga på pinnar. Så gör hon alltid när det är varmt ute
Jag ska se om jag kan få upp någon bild på chillarn sen, han är just nu långt ifrån fräsch, och vet hittar inget, så vi får se hur framtiden blir för honom
Gud vad skönt! Lite roligt att jag gnällde över att mammas katt hårade så mycket mer än Ulay..inte nu kan jag säga men det är faktiskt inte så mycket hår på golvet men soffan och "hans" svarta matta är vita.. :P skall bli kul att se hur han ser ut sen, om han ändrar färg igen!
Wow vilka lårmuskler hon lagt sig till med! Båda mina hundar har musklat på sig men inte sådär =)
Förövrigt har det varit vår en månad tycker William. Han har hunnit med att ofrivilligt ta ett helkroppsdopp i Lärjeån och lägger sig i alla vattendrag han kommer åt. Förstår inte hur han kan bli varm med sin nakna mage!
Melvin hoppar hellre över med GOD marginal! ( suddig som tusan men söt bild )
Hästmänniskan Naturligtvis kan det hända. Men i mitt fall så under de senaste 10 åren så har jag bara haft en längre period med två skadade hästar där...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.