Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

Min jycke kan se lite bäng ut

Vad fulsöt :D (absolut inget illa menat, det är min hund med :p)
Brukar ibland vara ett gäng bassetar (säger man så?) där där min mamma bor, Uno blev totalt chockad första gången vi mött dem, visste inte riktigt hur han skulle reagera då de som var enorma men ändå små :p

Ja min mamma brukar alltid säja att Ebba är så ful så hon är söt :D även när hon ser normal ut.

Ha ha, det kan jag förstå, dom ser ju ganska speciella ut och de flesta bassar är ju precis så enorma. Fast låga. Ebba är nog en miniatyr basset dock :p

nytt kort idag :)

och såg då att min lilla tant håller på att bli gråhårig :D

detta från 2010

*kl*
Idag var det lite släktträff i fårhagen, kullsyrran Herta kom på besök och tränade!

400744_10151518907943666_1543580690_n.jpg

Frodo äter koppel när han blir frustrerad av att de andra tränar, så just nu använder jag en låsvajer att binda honom med... ( och ja, vi håller på att träna passivitet också)
62641_10151518899623666_110059815_n.jpg

Syrran Herta
941093_10151518899443666_1546738955_n.jpg

644601_10151518950513666_2026803307_n.jpg

Hahah! Jag som tyckte Ulay fällde mycket men det var ingenting i jämförelse.
Dessutom tycker jag att det är lite roligt att jag var orolig att jag skulle ha missat att han börjat fälla...det har knappt synts att vi har hund men nu är soffan vit och det är hår i typ allt man försöker äta/dricka. Hahaha!

Stoja upptäckte igår att man kan bada :D iaf i översvämmade skogspölar. Vi får väl se hur det blir när vi är vid en sjö nästa gång...

20130428-152906.jpg

Som tur är är fällningen inget som märks här hemma. Inget lossnar om jag inte borstar bort det :p Hade inte varit kul att ha den högen utspridd överallt ;)

När jag fick hem min chihuahuablandis blev jag galen på allt hår han fällde överallt :angel: så jag är inte speciellt avundsjuk på dig just ju :p

Red_chili: räknas det som vår nu när W har doppat tassarna?

Senast ändrad:

Red_chili: räknas det som vår nu när W har doppat tassarna?

Utan tvekan :D Hon har gjort det TVÅ gånger dessutom. I lördags vadade hon runt i lite vatten och drack(!) av det också. Dessutom lägger hon sig då och då ner på gräsmattor för att rulla runt eller tugga på pinnar. Så gör hon alltid när det är varmt ute :D

Åh, fina brudarna!

Jag ska se om jag kan få upp någon bild på chillarn sen, han är just nu långt ifrån fräsch, och vet hittar inget, så vi får se hur framtiden blir för honom :(

KL

Vi var på hundträff igår och jag lyckades fånga några bilder emellan det att de for runt..:D

dscf4377_517e35799606ee0876bb95c7.jpg

Store mannen fick hålla sej i koppel tills op såret är helt läkt.
dscf4412_517e35efddf2b3730f75c868.jpg

Min lilla hund som får Yoda-öron när hon är arg/osäker..:p
dscf4422_517e3633ddf2b372e4facc9d.jpg

Mvh Domino_s

Gud vad skönt! Lite roligt att jag gnällde över att mammas katt hårade så mycket mer än Ulay..inte nu kan jag säga men det är faktiskt inte så mycket hår på golvet men soffan och "hans" svarta matta är vita.. :P skall bli kul att se hur han ser ut sen, om han ändrar färg igen!

Wow vilka lårmuskler hon lagt sig till med! Båda mina hundar har musklat på sig men inte sådär =)

Förövrigt har det varit vår en månad tycker William. Han har hunnit med att ofrivilligt ta ett helkroppsdopp i Lärjeån och lägger sig i alla vattendrag han kommer åt. Förstår inte hur han kan bli varm med sin nakna mage!

Melvin hoppar hellre över med GOD marginal! ( suddig som tusan men söt bild )

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
198
· Visningar
9 563
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
758
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka