Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

Hussemys !

a6c8e15ab0f111e2a86422000a1f9839_7.jpg

Wow vilka lårmuskler hon lagt sig till med! Båda mina hundar har musklat på sig men inte sådär =)

Och det trots att vi inte gör något annat än går koppelpromenader :D Men ja, nu när hon rör hela kroppen ordentligt så bygger hon nog muskler lättare än innan. Mätte lårmusklerna igår också, förut var det 2cm skillnad mellan dem, nu är det bara 1cm skillnad. Hur underbart som helst och nu ska vi börja gå längre koppelpromenader.

KL

Presenterar min Cocker spaniel kille Malte :)
En glad herre i sina bästa dagar :)

aaaaa.jpg

bb.jpg

cc.jpg

ee.jpg

Och en bild från vintern som jag gillar starkt :love:

600446_10151312526338753_1758983005_n.jpg

Precis så här glad blir man efter att man har hittat hunden som var försvunnen i över 8 h:
396833_10151377786041956_972573060_n.jpg

Frodo fick en stöt av staketet imorse, och försvann som en avlöning innan jag han se vart han var (hörde bara ett tjut). Efter 8 h intensivt letande, hjälp från gudomligt snälla människor och mycket ångest senare så hittade vi plutten nästan 2 km hemifrån - på fel sida den strömma Slytebäcken. Skärrad och skygg för de främmande sökekipagen men efter att ha tagit en lång omväg runt dem så kastade han sig i bäcken och rakt upp i min famn. Älskade lilleman:love:

Elstängslet är omkopplat så inte hundarna ska komma åt det mer...

Har du skaffat ny hund eller är det någon du passar?

Migo: fy, vad läskigt att han försvann så :(

Vi har sprungit runt i bergen idag :)
315474_10151364727567343_819160466_n.jpg

Då kan man tala om lycka! Vilken pärs - och vilken tur att han inte sprungit längre ändå!
Skönt att han kom hem hel och hållen!

Såg det på fb (Försvunna/stulna hundar ...)och misstänkte att det var din Frodo. Underbart att det gick bra. Den gruppen är suverän.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
198
· Visningar
9 568
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
758
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Kalla hamburgare
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat