Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Så fin :love: var är hon ifrån?

Jag blandade ihop dig med Duplobit som mailade mig för några år sedan och var intresserad av beardisen :D

Senast ändrad:

120607016.jpg

Helt, underbart, fantastiskt foto! :love:

Ninjan o jag var iväg till en gov vän, Lise Nilsson, Kennel Velvety, för en klipplektion, Lise klippte o förklarade, jag sög åt mig så mkt jag bara kunde :))
Ska lära mig!!
Före o efter, Pälsen har fåll växa ut ordentligt så Lise kunde bygga frillan helt på nytt, jag vart så tagen över hur oerhört duktig hon är, hur enkelt det dser ut när hon jobbar, o jag vet vad svårt det är!
Nu ska jag jobba på likadant! har ju en mentor som hjälper oss åt rätt håll :))

Kolla vad häftigt!^
beafter.jpg

kolla
Jag är fortfarande helt salig över hur vacker min hund egentligen är! :) :) :)
kunde inte slute plåta henne idag ^^ tittar hela tiden på henne o bara ler, Ninja själv ser ut som hon vet att hon är snyggast! ;) .. kanske känner av matte :P
NInjan.jpg

Ninja_vacker.jpg

Hur är det med gölle-Ivan these days? Han ser ut att ha helsvart nos?

Tackar som frågar!
Gölle-Ivan har det bra, han är pigg och glad och kåt som ett svin och allmänt vidrig just nu. ;) Kastrering i mitten av juli, känns underbart!

Nosen är väldigt svart, men inte helt. Det finns en hel del vitt kvar. Jag tog faktiskt nosbilder i går, men de blev så himla dåliga att jag raderade dem. Jag kan ta nya när jag kommer hem och passa på att uppdatera hans fultråd under kvällen :)

kl

Fotbollsmatch, jag och Uno hejade såklart på Portugal :banana:
33120436.jpg

(inte jag på bilden därav övermålat ansikte)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
12 13 14
Svar
260
· Visningar
13 435
Senast: Trott
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
863
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
386
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!
  • Kattbilder #10