Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Fint!

KL

Nya från oss.

Lek med miiig!
91313_1339746411.jpg

Nöjd.
80474_1339746468.jpg

Fina Nea på besök.
52806_1339746513.jpg

KL

Några av er vet att jag bland annat jobbar med foto. Det här är en bild som inte är särskilt politiskt korrekt, den är dessutom väldigt arrangerad.

Billy ska nämligen vara med som fotomodell i en artikel om resursförsvar som kommer ut i ett av de större hundmagasinen under hösten. Det här är en av bilderna i serien som ska skickas till tidningen:

web_dontmesswithbilly_206776439.jpg

Jag vill verkligen understryka att Billy är allt annat än aggressiv och att vi fick provocera honom en del innan han reagerade på det här sättet. Före, efter och under plåtningen skötte han sig alldeles utmärkt och jag kan utan några som helst problem ta saker från honom om jag vill, även om det är något så smarrigt som ett kycklingben. Jag vill ge honom en eloge för att han är helt fantastisk att jobba med :love: Han är bättre på att ta direktiv och enklare att dirigera än de flesta människor :D

Haha, nej verkligen inte. :D
Jaja, hoppas att bilderna illustrerar artikelns huvudsyfte, som INTE är hur man hetsar en dvärgpinscher, utan hur man jobbar med resursförsvar och lär hunden vinsten med att byta saker. :angel:

Han är ju väldigt foglig i vanliga fall, prinsen:

x_dsc_0337_206917240.jpg

x_dsc_0345_206917314.jpg

:eek::eek::eek: Cuteness overload!!! :love:

Blueberry: Tycker bilden på Billy var häftig! Bilden på Ivan är ju bara för skön!:D

*kl*

Galen rottis försöker ta sig fram...
575074_10150924743574215_1653303480_n.jpg

Till sin uppfödare som står och gör lekinviter ;)

Boss är konvalecent och spenderar sin tid som bortskämd ensamhund större delen av dagarna för att inte de andra ska locka honom till snabba kast.

Här vaktar han torpet när mussarna är ute och pillar i trägårn.

2012-06-17162947.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
12 13 14
Svar
260
· Visningar
13 435
Senast: Trott
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
863
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
386
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!
  • Kattbilder #10