Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Nej, en italiensk vinthund
Jo, dem har lite större öron. Men bilden på din Alice fick mig att tänka på en underbar hanvalp av rasen Bayersk Viltspårhund jag träffade ett flertal gånger på djurkliniken. Han hade precis sådana där öron! (Och du kan ju tänka dig hur han såg ut då innan han växt i dem!)
Haha ja kanske lite. Men visst har väl de ännu större öron?
Hon har inte riktigt växt i sina stora mysiga öron ännu
Här är senaste bilden på min unga dåre:
... (Och du kan ju tänka dig hur han såg ut då innan han växt i dem!)
Men varför ska de vara tunnare än så menar du? Det kan ju knappast vara nödvändigt av hälsoskäl?
Varför ska dom ha överflödigt med fett? Istället för slimmade och musklade?
Det är väldigt sällan jag ser för tunna hundar, däremot ser jag feta hundar nästan varje dag.
Hunden på bilden har knappast något överflödigt fett. Så jag undrar varför de ska vara tunnare än så. Jag tycker inte heller att hundar ska vara för feta, men det är inte det vi diskuterar.
Fast det är väl det som är problemet, att vi ser idealhull på olika sätt? Du tycker hundar jag anser är perfekta som tunna och jag ser hundar du tycker är perfekta som tjocka? Det är väl därför vi har den här diskussionen?
Bråka och Focus revben syns när dom rör sig. Inte hela bröstkorgen men 2-3 sista. Jag vill ha dom sådana.