Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack gumman. Jo dom är bedårande men några är riktigt starka individer och det visar sig redan men är beundrad av att min väninna lyckats ta fram ett gäng riktigt duktiga hundar i sin avel och hon är lika gammal som jag. Några är polishundar, väktarhundar samt en i Göteborg som jobbar med att markera vid fotbollsarenorna efter bengalisk eldar. Hennes ena tik är en hejare på Agillity. ÄLSKAR deras exteriör då det är så en riktig schäfer ska se ut och att det finns de som brinner för att få fram den sunda schäfern igen. Valparnas mamma är så grymt läcker och trevlig i lynnet.
Ja det känns bra med Pingla, roligt nu när vi fått en schysst kontakt och samarbete. Din kille är läcker men det vet du redan.
yaah min grabb o jag ar sa... lackra.. *asgarvar* har ar en Klockren bild fran idag som samanfattar min tont och mig sa perfekt! (missforsta mig ratt ^^ jag alskar min tont, men just nu kan jag bara se hur faniga vi bada ar >.< lol)
Like owner like dog!
o sahar bra ar vi nar det ar for varmt ute:
"Matte, matte, jag ser en kaninunge!!" (darfor vi har koppel pa.. nodbroms, utifall att)
o han faller fortfarande! Sen sommar, blot sommar, KALL KALL var... o Kaisers mastodont grizzlybjornspals tar en halv evighet pa sig.. sa han ser lite tufsig ut )
Vad mysigt dom verkar ha ihop, katter och hund. Vilken uppfödare kommer hunden ifrån? Gillar att man i slutet av sista filmen inser att det är uppe på ett bord dom ligger och myser med fällar och dynor
Sedan måste jag visa den här hunden också, trots att han inte är min, det är dock jag som fotograferat. Han är halvbror till Wahidahs pappa och jösses vad jag älskar den hundens huvud. Han var fantastisk när han stod bredvid fältet och tittade sig omkring
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.