Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

Förlåt:o. Valp är hon kanske inte, snarare unghund på över året men hon kan verkligen se valpig ut busfröet:laugh:

Såg nu att du skrev KL så du syftade nog inte på min.

Senast ändrad av en moderator:

Menade inte din (och var ju inte direkt seriös öht) men hon är söt hon med :)

Vad är det för nåt?

Haha jag förstod det:). Hon är blandningen Boder collie, golden sen lite krydda berner-senner. Men det är den svartvita faran som dominerar både i utseende och skalle:)

KL.
Ännu en liten puppy ;)
Denna tös hämtades hem i lördags och är på sin 9:e levnadsvecka.
Hon är kaxig som bara den, slår runt med våran 11 månaders hane som ingenting och låter som en liten mördarmaskin så fort hon inte får som hon vill. Hon är dock något försiktig fortfarande när det kommer nya saker och människor.
31920781.jpg

31920800.jpg

31920801.jpg

Åh så söt! :love: Man blir ju alldeles valpsjuk när man ser alla söta bilder!

kl

Dagens bilder på mina monster.
Blev bara en på Nowa i sitt nya täcke + reflex.

och några på Nanuq som fick låna Nowas reflex då hans är kvar hos svärfar..

KL

Tja vad säger man... den här hunden vet hur man är sjuk på bästa sätt :D Det är inte ofta han sover så här avslappnat men idag när han börjat kraxa ( misstänker en lätt släng av kennelhosta ) DÅ minsann ska det slappas ordentligt :cool:

Melvinsover.jpg

:love:

*kl*

Från lek ute i snön
31924624.jpg

Köttbulle-stilen
31924627.jpg

Mitt hjärta :love:
31924633.jpg

Bosson muckar med bästisen
31924607.jpg

Här är en till sheltieälskare.
Mina två bodde kvar hos min mor när jag flytta till internatskola. Där blev dom kvar efter också.. Dom är hennes liv så kan inte med att ta dom ifrån henne.

:love:

Senast ändrad:

Det enda vi vet säkert är att hon är Westi/papillon, sen ska hon tydligen vara stövare och drever :) Tror det kan stämma då hon älskar att spåra och jaga. Hon är perfekt! enligt mig då;) lite för skällig. Men annars allt jag söker i en hund.
Ville ha en renrasig westi, men när vi åkte och kollade på detta lilla troll så var det ingen tvekan om att hon skulle med oss hem:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
178
· Visningar
8 593
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar