Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

Bild nummer tre kommer att få mig att sova gott hela natten! Fullkomligt underbar. XD

*KL*

Grim med sin hängörade kompis Bosse, som han håller på att lära sig att man ska vara snäll mot, dvs bara pussa på. :)
Bosse är som tur är tvärcool och det är inte mycket som bekommer honom. :p

31929050.jpg

31929049.jpg

31929046.jpg

Snyggt det blev med den helvita bakgrunden!

Översta bilden var ju bara helt :love:

Tack båda två! :D

Vilka underbara bilder! :love: Är det så att din unga tik har blivit mörkare i färgen? Eller har hon varit sån hela tiden, bara det att ögat lurar en när det är annan färg på bakgrunden?
Hon är superfin både vit och cremefärgad, givetvis :D Mest nyfiken!

Min unga dåre har alltid varit cremefärgad, faktiskt så är även gammeltanten det även om hon ofta ser mer vit ut. Den unga dåren är mörkare än sin mor, men att båda är cremefärgade syns mest inomhus eller om man är ute och himlen är helt grå. I solsken ser de väldigt ljusa ut :D

Åh gud så söta bilder! Han vill inte äta upp kaninen? Det hade min gammeltant gjort :angel:

*KL*

Senaste bilden på min unga dåre:
dsc_7988-copy.jpg

Och en bild som jag gillar för att man ser hur tanten ser ut i kroppen. En vecka kvar, sedan är hon 10åring :love:
dsc_8053-copy.jpg

Sötnosen!

*kl*

Stora vita!

Det gäller att ha koll på läget

Nåväl, han kan vara ganska fin, ibland iaf

Bonusbild på lilla gula, inkallning :love:

Åh, vad fina dom är ihop :love:. Hade en dvärgvädur förut som Elvis ville försöka sätta på :o. Elvis måste väl trott att det var han som var kaninen :idea:

kl

Andeless White Russian, eller Ivan som han kommer att heta till vardags. Nu är han fyra veckor. :love:
dsc_0248_web_121399554.jpg

Åh gud så söta bilder! Han vill inte äta upp kaninen? Det hade min gammeltant gjort :angel:

Nej, han har som tur är aldrig ens tänkt tanken.
Däremot tror han ju på fullaste allvar att kaninen kan busa med honom, som hans vovvekompisar busar med honom.
Men han börjar som sagt förstå att lille kaninen inte kan göra det, utan att man måste vara försiktig med honom. :D

Nöjd kille som hör husses röst i skogen. Bilden tagen efter ett bra dagsarbete :love:

C-1-mindre.jpg

*kl*

Flickorna laddar för att haka på matte upp i snöhögen. Det är skönt att slippa gå så långt i kyan idag, så vi fuskar med kuperad terräng! ^^

img_6564_orig_SE.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
178
· Visningar
8 602
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2