Senast tagna bilden.. II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. II

Ja, när matte ska plugga och vara tråkig så måste man ha uppmärksamhet genom att först stirra på en (blicken säger vill bli kelad), slutade med att han fick det... :grin:

101005_3.jpg

kl
Vi lämnade Camaro hos veterinären igår, hon har blivit ormbiten :cry:
Saknar henne så himla mycket och kan knappt vänta tills det blir telefontid så jag får ringa och höra hur hon mår.
64350_439337673996_744858996_5377844_4471934_n.jpg

Stackarn ser helt missbildad ut..

kl

Var och hälsade på dom här raringarna i söndags....
101CANON68.jpg

:love::love::love::love:

Och ojsan, en kommer visst hit om en månad :angel:

Halvbrorsan fick jag också träffa, charmig kille må ni tro:
101CANON67.jpg

Alltså, Sima är verkligen söt! Kan du inte fota henne meeeer och fota några rena porträttbilder? :angel:

Här är senaste bilden tagen på min unga dåre, som äääntligen börjar få lite mer muskler och lite mindre fett på kroppen. :banana:
dsc_2178-copy_110885560.jpg

Stackarn - krya på sig!!

Red_Chili - hon är toksöt :love: Nu ser jag henne inte förrän till jul, men jag ska se om jag har några till från helgen :) Kan inte se din bild!

knapplån

Tore försöker få plats i soffan brevid mig, som är lite för gravid för att han ska få plats :p men skam den som ger sig tycker han! haha :love:
DSC_0190.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
15 16 17
Svar
337
· Visningar
18 654
Senast: Sel
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 212
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 272
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 888
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka