Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Klart du ska ha kelpie Hedinn, jag gillade den första så mycket att jag var tvungen att köpa en till . Livet blir så mycket roligare med ett par glada kelpies kring sig!
Jag hade ju tyvärr "lite" otur med min första så det är ju därför jag är lite skeptisk... Men han var ju SÅ underbar att jobba med och på den fronten nöjer jag mig inte med nåt sämre och då blir ju rasutbudet ganska begränsat.
Ladda tog årets premiärbad häromdagen. Lite tidigt att bada i havet kan tyckas, men vad är väl lite kallt vatten för en stenhård wachtel? (som hatade att bada i somras.. Helt logiskt.)
Vet Fem månader efter han flyttade hit blir jag fortfarande alldeles lycklig av vad söt han är! Och särskilt när han skrynklar ihop ansiktet lite och flärper med sina stora öron för att visa sig snäll. Eller när han springer iväg lite busigt samtidigt som han kikar över axeln på mig, och kommer tillbaks med en sko i munnen, viftandes på hela rumpan , brummandes som en liten björnunge och med dom flärpigaste öronen man kan tänka sig.
Vi är igång och spårar för fullt, idag blev det 1400 meter med lite kluriga volter och massor av korsande spår samt underlagsbyten och småvinklar. En dikespassage och en dikesfint. Boss han jobbar på med flaggan i topp
Glömde tyvärr slå på GPS-programmet för än efter nästan 200 meter, så allt finns tyvärr inte på kartan.