Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar vilka fina och synliga muskler hon harIlas målgång i fredagens hoppklass 2. Så nöjd ser en staffe ut som går i mål som segrare i klassen. Det innebar också att vi tog sista pinnen i klass 2 och nu mer tävlar i klass 3. Fantastiska lilla hund. Jag är så stolt!! Tänk att hon är min första tävlingshund, just fyllda 3 år och redan tävlar i högsta klassen i agility.
Jäklar vilka fina och synliga muskler hon har
Ja hon är lite som en deffat träningsfreakTack!
Jag brukar säga att Ila kan användas för den som vill studera muskler och anatomi på hund. Hon har muskler där jag inte ens visste att en hund kan ha muskler.
Jag vet inte hur många som kom fram i helgen och beundrade henne och ville känna på henne. haha. Dom var förundrade över att hon bara har muskler på kroppen och att det finns smallhundar som väger nästan 15 kilo.
Hahaha, vilken underbar bild. Av någon anledning så ser han pytteliten ut (typ chihuahualiten) - bilder ljugerFrodo tyckte det var varmt på jobbet idag
Hahaha, vilken underbar bild. Av någon anledning så ser han pytteliten ut (typ chihuahualiten) - bilder ljuger
Fick mig att tänka på en BC jag hade när jag bodde på en ö i skärgården, längst in i en smal vik. Jycken vallade gärna svanarna men gav upp när han insåg att han måste simma för att hålla kvar dem i viken. Däremot var han nödvändig när jag skulle bada (hade inget rinnande vatten), då gjorde han sin plikt o höll undan odjuren från mig.
Badtok