Senast tagna bilden del VI

Sv: Senast tagna bilden del VI

Våra grabbar! :love:

E17D9B8C-4095-4457-BFB9-2016851ACEA5_zpsvqperwv0.jpg

*kl*

Mars månad - våren är här!
På dagens långpromenad hittade vi blomster:

.... och ruiner.

Till lunch blev det hallonöl och scones med äpple och kanel. Kailzie ser ut som om hon startat på ölen före mig. ^^

*kl*

Min grymt efterlängtade lilla valp är äntligen hemma. :bump:
Ett riktigt litet busfrö är hon allt. :love:

Det ser så himla härligt ut! Jag är konstant avundsjuk på dina promenadmiljöer varje gång du lägger ut bilder :)

Det ÄR för det mesta otroligt härligt och vackert! Men å andra sidan såg vi inte solen på ungefär sex veckor i jan/feb, så det är inte bara guld och gröna skogar. ;)

Två nöjda tjejer efter årets första spår, den långhåriga är min och den andra en väns. Jag tycker det är lite roligt att se dom brevid varandra - dom är samma ras, färg och ålder men ändå så olika!

o0rvax.jpg
[/IMG]

Valpsjuk vaddå?! XD Herreminjösses, så söt! Och så himla fin färg också!

Valpsjuk vaddå?! XD Herreminjösses, så söt! Och så himla fin färg också!

Thihih jag vet, man smälter och vill ju bara käka opp 'na! :love:

Hennes färg är helt otrolig om jag får säga det själv, kul att vara unik med både ras och ovanlig färg. Lite speciell måste man ju vara, eller hur. ;)

KL

Nu var det ett tag sedan jag visade en bild på Iza och nu har jag fått en bild på henne som jag verkligen gillar.

I helgen var vi och fotade hos min morbror och Iza fick så klart vara med och prova den nya bakgrunden.
IMG_9078_zpsc04f1bf8.gif

Hon har verkligen ett vackert huvud, din Doris :) Klipper du henne själv nu eller lånar du ut henne?

Va avundsjuk jag är på dina promenadvägar! Så fint är det inte här… Och så stor hon börjar bli nu!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 901
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 534
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar