Senast tagna bilden del VI

Sv: Senast tagna bilden del VI

Jag hittade en ny skog och nya ängar att promenera på idag. Längtar till våren då det börjar bli grönt också!
Jag veeet! Kommit på mej själv flera gånger att jag snart får sluta kalla henne valp :crazy: :D

Hitta nya vägar är det bästa :D

kl

Två från dagens långpromenad :)

9718e606a3b711e39eb00eb1632551e4_8.jpg

Riktigt dålig kvalité men är fotad med mobilkameran och sen beskuren i efterhand... Men tycker den är så gullig :D
ed756546a3e011e3bc1512eeac6afcf3_8.jpg

*KL*

Idag har Ladda ägnat sig åt att gräva.. Förutom att hon gräver med tassarna, så hjälper hon även till med munnen - samtidigt. Ser onekligen ganska roligt ut :D

jordig-nos.jpg

Hennes öron börjar dessutom bli riktigt bepälsade :)

Ingen bild, men hur tror du det var med 2 ibland 3 hundar som skulle dela min TV soffa med en laptop i mitt knä?

Det ÄR för det mesta otroligt härligt och vackert! Men å andra sidan såg vi inte solen på ungefär sex veckor i jan/feb, så det är inte bara guld och gröna skogar. ;)

I Lund hade vi 8 (!) soltimmar under HELA januari. Det var visst lite rekord i Skåne...

*kl*
Eh, jag har köpt systemkamera (idag) så nu terroriseras mina stackars djur ev fotoblixar i mina försök att lära mig ta vettiga bilder..

DSC_0060-682x1024.jpg

DSC_0036-682x1024.jpg

Hej Zipper! När jag träffade dig var du lite svartare om nosen! ;)

*KL*

Vi har haft en sån där perfekt dag i skogen med ett par timmars promenad längs skogsvägarna, fika och så ett uppletande åt hundarna.

c269f58a-664d-47bf-9c60-882177e78735_zpsdc46cb64.jpg

*kl*

Buffa har lekt med lilla goa Birgitta

Birgitta bara ÄLSKAR Buffa, hennes stora Idol och har man inte setts på länge är väl en kram en självklarhet :D

Hela gänget :D

(Från vänster Min boxer, svägerskans MiniBullterrier och svärmors Jack Russell.)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 901
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 534
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V