Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
Vi har spenderat fem dagar i urskogen, som gårdsvakt åt Frodolfs systers familj. Flera km från närmsta granne och utan vare sig internet eller telefon så var det inte mycket annat än hundaktivering att ägna sig åt - de fem hundarna somnade gott på kvällarna
Mycket varg, vildsvin och annat storvilt i trakterna, så vissa sträckor var det koppel på som gällde för busarna. Boss hade lite frihetsprivilegie. Labben till höger i bild höll jämna steg med trillingarna de första 7 kilometrarna, sen började hon sacka efter ordentligt i uppförsbackarna, stackarn
På varandra (Frodo, Boss)
På kökssoffan (Frodo, Fridolf och deras syster Herta)
Fina dom är, och vad härligt med lite vår! Här har vi haft snöstorm idag, men den kommer väl hit så småningom också...
*kl*
Sigge var glad gladare gladast över att få åka till vet. Efter koppelvila i några veckor så finns där energi att ta ur, om vi säger så... Han var, smått exalterad över alla jyckar överallt i väntrummet. Tack och lov vad beskeden hos vet helt ok, så nu kan vi så småningom börja bränna ur mer lite energi igen!
Ja det är jätteroligt! Jag är helt vilse i pannkakan för det mesta men skoj har vi. Idag var första gången Rio var med mig på agilityträning men jag misstänker att han har fått prova på det innan.
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hästnyheter Jag tycker att det är utmärkt att det börjar bli vanligare och vanligare med kamera på hjälmen hos både ryttare och cyklister. Det borde...
Gravid - 1år Vår lille huligan härjar på!
Springer runt och klättrar på ALLT! Allt ska in i munnen. Har har ett jäkla humör och god aptit!
Älskar att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.