Senast tagna bilden del VI

Sv: Senast tagna bilden del VI

*kl*

Fotade Aysu i rastgården idag. Här står hon och tittar på en hund som är på andra sidan staketet.
1601092_701396413245247_1662738214_n.jpg

Så vacker! Det är något visst med salukis, de ser verkligen nobla ut i sitt uttryck :love:

Här är en liten bild på min puffla. Hon har precis löpt och känner att världen är emot henne, hon har ingen matlust och är inte sugen på att leka. Hur man känner igen det där :) Känns som man bara vill hålla henne sällskap i soffan och äta praliner, liksom.

400bb33284f111e39c4d0ee0497810b2_8.jpg

På tiden att vi får lite riktiga bilder på Tussen! Han ser större ut utan sambo i bild. ^^

Men pyrena! De ser ju alldeles råa ut. Gör man någonting åt det eller får det iksom bara vara?
Inte ens min terrierorist ser ut sådär om näsan när hon varit i grävartagen, och hon kan bli rätt intensiv! :D

(Förlåt för OT.)

På tiden att vi får lite riktiga bilder på Tussen! Han ser större ut utan sambo i bild. ^^

Jag ska se vad jag kan göra, han är dock fortfarande halt, och på koppelvila (och börjar bli odräglig) så dom blir inte så roliga...

Tack! Kul :) Ett tips är att höra med några olika personer som redan har kelpie och fråga om olika uppfödare och linjer i sånt fall.

Ja, det har jag tänkt göra :) har kollat på några uppfödare som jag tycker verkar bra! Ni som har kelpie här i tråden får gärna pm:a mig med tips på uppfödare jag bör kika närmare på, gärna med inriktning mot bruks/lydnad :)

Duh! Ibland är jag så blond! :angel:

Kanske dags att ändra färginställningarna på skärmen också. :D

/ End of off topic

Jo, hon är väldigt sträv och lättplockad det lilla fröet och har heller ingen enormt snabbväxande päls och mig veterligen har alla övriga 9 syskon bra strävhet på pälsen de med och det borde kommande kull senare i år också få :)

Mycket jakt och bra pälsar = me like

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 902
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 534
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar