JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Körning
Trådstartare
Trådstartare
Buck
Startdatum
Startdatum
25 Jun 2010
Svar
Svar
22
Visningar
Visningar
2 595
Sv: sele + shettland?
Ja just det. Hade ett par benlindor från dem för 10 år sedan, superbra kvalitet, men då fanns det inte att köpa i sverige. Mina var beg. Jag gillade
http://www.br.nl/page/info.php?id=224467 den här premieren.
Sv: sele + shettland?
Ja, kvaliten är rätt ok tycker jag. Min avulon funkar utmärkt för det lilla vi kör. Nu i Juli får hem en pfiff standard, det skall bli intressant att jämföra de tre selarna på hemmaplan och inte via en hemsida
Övr. Hund
Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text.
Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
3
Dagbok
Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
2
Hästhantering
Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist.
2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3
4
5
Körning
Min ponny som precis är inkörd skenade igår med sin rockard. :( Orsaken var att svängeln lossnade och slog i hennes bakdel och sedan...
2
FÅRtråden
Lantbruksdjur Jag förstår dig!
Det är mycket jobb, jag har varit hemma två veckor för att ta hand om lamningarna och får ta det som det kommer med...
Pilot
Alldeles nyss
Svar: 1 085
Visningar: 221 168
Djur
Resa när man har hund?
Övr. Hund Jag har ett helt gäng med vänner som skulle kunna passa min tuss, och några har själva hund så hon skulle bara kunna få slinka in i...
Stergo
26 minuter sedan
Svar: 48
Visningar: 2 444
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ett tips är att först borsta med hundtandkräm och sen borsta med Hexagel eller Stomodine som innehåller klorhexidin. Tycker det gör...
Malibu_Stacy
41 minuter sedan
Svar: 1 025
Visningar: 58 846
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag menar delen före dom ska stå på podiet, och innan ärevarvet. Jag såg hela på SVTplay, vet inte om det var saker som inte visades...
skiesabove
9 minuter sedan
Svar: 323
Visningar: 17 223
Grenar
Får jag tävla i Islands sadel?
Utrustning Det du citerade handlar nog mer om att man inte får göra en massa egenpåhittade modifikationer eller använda något som egentligen inte...
MiniLi
10 minuter sedan
Lymfangit
Hästvård Benet beter sig lite skumt. Det svullnar för att sen vara normalt. O så håller det på så…
Kotan är svullen. Är det då inflammerat eller...
Hippocampus
Idag kl 08:20
Svar: 237
Visningar: 19 467
Vård