Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var typ sämst förra året, så ja.Kan man vara med fast man kommer vara sämst på att gissa vem som varit ens secret santa?
Ja, såklart! Men man måste dock försöka gissa iaf.Kan man vara med fast man kommer vara sämst på att gissa vem som varit ens secret santa?
Så länge man försöker . Till slut har man ju inte så många att gissa på och det underlättar ju.Kan man vara med fast man kommer vara sämst på att gissa vem som varit ens secret santa?
Jag brukar vara så jäkla självklar att jag låter bli ledtrådar i paketen! (fast det är kanske också en ledtråd, om jag inte bluffar. )Så länge man försöker . Till slut har man ju inte så många att gissa på och det underlättar ju.
Jag brukar försöka lägga med en ledtråd. Tycker det är kul när tomten gör det
Tror jag leder den kategorinKan man vara med fast man kommer vara sämst på att gissa vem som varit ens secret santa?
Som sagt:Kan man vara med fast man kommer vara sämst på att gissa vem som varit ens secret santa?
Jag har varit med två gånger och båda gångerna gissade jag på folk som inte ens var med i leken såatteeeh... En viss lägstanivå har satts, om vi säger så
I år är vi ju åtminstone två skotska tomtar (eller...? ), så lite svårare blir det allt för de andra!Jag brukar vara så jäkla självklar att jag låter bli ledtrådar i paketen! (fast det är kanske också en ledtråd, om jag inte bluffar. )
Har bestämt mig för att avstå i år känner att det bara blir en stress vid sidan av uppsatsskrivande och jobb. Trist men kommer att följa tråden och titta på era fina julklappar och kvalificerade gissningar.
@Mineur du kan ju följa din tradition och gissa på mig kanske Så känner ju att jag får vara med på ett hörn också.
Skulle inte bli ett dugg förvånad om det verkligen hände!
Vilken dröm Inte för att jag har plats för en men... uppblåsbar kanskeHmmm det var massor av år sen jag var med sist och då fick jag en JÄTTESTOR gosedjursenhörning Kanske vågar vara med igen nu när jag har återhämtat mig?
Vilken dröm Inte för att jag har plats för en men... uppblåsbar kanske
brist på ny rad och parantes gjorde detta ännu märkligare, hmmm ignorera detJag har i princip alla gånger glömt ledtrådar. Undantaget var när jag försökte hålla det norrländskt för annan person mer åt norr (+ en notis om en anslagstavla men det var nog lika creepy som gång 1 )