Secret Santa 2022

Haha.
Jag råkade handla en grej i veckan som passar de flesta. Vem vet, kanske har mitt offer ledtrådar så att det passar i det paketet.

Kanske dags att börja fundera på vad som ska vara ledtråd till mitt offer om vem jag är också 😇. Brukar vara så svårt, så om jag börjar fundera på idéer kanske jag har några och slipper slita mitt hår 😅.

Har bestämt mig för att avstå i år känner att det bara blir en stress vid sidan av uppsatsskrivande och jobb. Trist men kommer att följa tråden och titta på era fina julklappar och kvalificerade gissningar. :)

@Mineur du kan ju följa din tradition och gissa på mig kanske :D Så känner ju att jag får vara med på ett hörn också. ;)
:rofl:

Skulle inte bli ett dugg förvånad om det verkligen hände!

Vilken dröm:love1: Inte för att jag har plats för en men... uppblåsbar kanske:angel:
:laugh:
uppblasbar-enhorning-med-regnbagsfargad-man-maskeraddrakt-1.jpg

:angel:

Jag har i princip alla gånger glömt ledtrådar. Undantaget var när jag försökte hålla det norrländskt för annan person mer åt norr:D (+ en notis om en anslagstavla men det var nog lika creepy som gång 1 <3 )

Jag har i princip alla gånger glömt ledtrådar. Undantaget var när jag försökte hålla det norrländskt för annan person mer åt norr:D (+ en notis om en anslagstavla men det var nog lika creepy som gång 1 :heart )
brist på ny rad och parantes gjorde detta ännu märkligare, hmmm ignorera det

Anmälda:
1. Nixehen

2. Diabetikern
3. Halcyon
4. mysboll
5. Caoimhe
6. Sel
7. Wingates
8. cili
9. WS6
10. cewe
11. Sonic76
12. Ceta
13. Piglet82
14. Parellikusken
15. Bapelsin
16. AbCdE
17. Bluefish
18. Cambodia
19. Blacksmithfarm
20. Snurrfian
21. pannkaka
22. Elo
23. Houdinie
24. Klara
25. Takire
26. Malibu_Stacy
27. Calmiche
28. Lumos_Nox
29. Barbabelle
30. YorkWann
31. EZMK
32. Jeps
33. Therese1988
34. Nahar
35. Squie
36. athena_arabians
37. Madalitso
38. LillaMy84
39. astronaut
40. Fjordfrälst
41. TeamLundVer
42. Cattis_E
43. Silver Girl
44. gul_zebra
45. Marty
46. Gnist
47. _Elly_
48. Glimmertrollet
49. Mirre
50. Mineur
51. sweep
52. dobbis
53. Keb71
54. cirkus
55. stjarnhimmel
56. Flavor
57. Masse
58. mumin
59. Ninnurur

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 906
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 050
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 512
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 270
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar