Ja! Såklart du vågar vara med.Vågar man vara med? Lite läskigt att lämna ut namn och adress även via PM men julmysfaktorn är enorm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Såklart du vågar vara med.Vågar man vara med? Lite läskigt att lämna ut namn och adress även via PM men julmysfaktorn är enorm
Ska läsa igenom reglerna ordentligt vid tillfälle, så får vi se. Men jag börjar få lite julkänslorJa! Såklart du vågar vara med.
Du vågar absolut! De enda som får tillgång till dina uppgifter är stortomten och din tomte, det är ingenting som postas någon annanstans. Vill/behöver du av någon anledning ha högre sekretess än så går det säkert ordna. Kanske kan Stortomten @Nixehen skicka vidare eller också kan du ha en annan mottagare till paketet och hämta därifrån, till exempel?Vågar man vara med? Lite läskigt att lämna ut namn och adress även via PM men julmysfaktorn är enorm
Så himla omtänksamt skrivet, väldigt gulligt av dig Ska fundera en sväng!Du vågar absolut! De enda som får tillgång till dina uppgifter är stortomten och din tomte, det är ingenting som postas någon annanstans. Vill/behöver du av någon anledning ha högre sekretess än så går det säkert ordna. Kanske kan Stortomten @Nixehen skicka vidare eller också kan du ha en annan mottagare till paketet och hämta därifrån, till exempel?
Men det gör det lite extra knepigt för din tomte förstås.
Do it! Det är till och med roligare än det låter!Så himla omtänksamt skrivet, väldigt gulligt av dig Ska fundera en sväng!
Nja... jag har inte riktigt tid/ork att agera mellanhand här. Utan vill man vara med i leken så får man se till att man har en mottagaradress man är bekväm med att lämna ut. Vill man inte lämna ut sin egen så går det bra att ha en bulvanmottagare - en kompis/förälder/partner/annat som är okej med att agera mottagare.Du vågar absolut! De enda som får tillgång till dina uppgifter är stortomten och din tomte, det är ingenting som postas någon annanstans. Vill/behöver du av någon anledning ha högre sekretess än så går det säkert ordna. Kanske kan Stortomten @Nixehen skicka vidare eller också kan du ha en annan mottagare till paketet och hämta därifrån, till exempel?
Men det gör det lite extra knepigt för din tomte förstås.
Fel tråd?Har nog skrivit för mycket om gäddor här för nu får jag upp gäddreklam i flödet mest hela tiden
Visa bifogad fil 105554
Hehe, I wishFel tråd?
Förstås! Det var lite fräckt av mig att föreslå.Nja... jag har inte riktigt tid/ork att agera mellanhand här. Utan vill man vara med i leken så får man se till att man har en mottagaradress man är bekväm med att lämna ut. Vill man inte lämna ut sin egen så går det bra att ha en bulvanmottagare - en kompis/förälder/partner/annat som är okej med att agera mottagare.
och jag ber givetvis om ursäkt!Förstås! Det var lite fräckt av mig att föreslå.
Absolut ingen fara!och jag ber givetvis om ursäkt!