Jag medÅh nu ser jag fram emot att veta vem man får...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag medÅh nu ser jag fram emot att veta vem man får...
Ja, det ska bli så roligt! Jag är ju till och med ledig ett par dagar i veckan så kan nog få en del shopping gjord på direkten!Ser också fram emot att se vem man får
Jag vet, det kommer att bli skitsvårt att gissa!Jösses vad många vi blev!
Man gissar hejvilt, men utgår gärna ifrån någon smygig ledtråd man fått i sina paket. Det går också bra att gissa på användare som inte ens är med i leken har jag hört (men det är sällan rätt.)Läste igenom igen, hade gjort rätt! Tur
Hur går gissningsleken till sen, finns det några regler eller man bara gissar hejvilt?
Det står i reglerna att paket ska vara inslagna, jag tolkar detta som att paket inuti leveranslådan ska vara inslagna. För att stortomten ska slippa förmedla infon.Man gissar hejvilt, men utgår gärna ifrån någon smygig ledtråd man fått i sina paket. Det går också bra att gissa på användare som inte ens är med i leken har jag hört (men det är sällan rätt.)
Det är också god kutym att posta en bild på paketen som oöppnade (din tomte meddelar oftast om du kan öppna leveranslådan innan jul eller inte) och sedan som öppnade.
Sedan kan man förstås pynta levernslådan ocksåAlla paket skall vara inslagna och paketet får gärna innehålla någon form av ledtråd om vem du är så att ditt offer sedan har en chans att gissa vem du är!
Ohja, men jag vet att i alla fall jag både fått frågan och fått infon om att det är okej att öppna lådan. Det KAN ju vara EN jättepresent liksom. Med pyntad leveranslåda.Det står i reglerna att paket ska vara inslagna, jag tolkar detta som att paket inuti leveranslådan ska vara inslagna. För att stortomten ska slippa förmedla infon.
Sedan kan man förstås pynta levernslådan också
Då skriver man det på lådanOhja, men jag vet att i alla fall jag både fått frågan och fått infon om att det är okej att öppna lådan. Det KAN ju vara EN jättepresent liksom. Med pyntad leveranslåda.
Vi har en godhjärtad tomteJag har inte lottat ännu, om du hinner skicka din anmälan innan 11.00 så slinker du med!
(Gäller förstås andra också)