Secret Santa 2022

Okej, du är en värre fluktare än vad jag är 😁😂
giphy.gif

Perfekt att snoka runt efter passande klapp till tomtebarnet såhär på kvällskvisten efter jobb 👀 Lite prestationsångest ä, men det ska nog bli bra i slutändan!

Alltså, vänta, stopp. Sluta prata prestationsångest! Det är en lek, INTE EN TÄVLING. Alla har olika förutsättningar, ffa ekonomiskt och jag vet att när jag hade svårt att egentligen ha råd att vara med så mådde jag väldigt dåligt av att se såna inlägg, som om man måste vara bäst. Även om ni/du inte menar det så så är det väldigt lätt att tolka det som att dyrt är bra, och det kan påverka mer än ni tror.
/har levt många år på existensminimum

Senast ändrad:
Tar tillbaka mitt gnäll, har både hittat en som känner mitt offer och kan snoka på fb och gjort en ny sökning här o gör man rätt så fanns det massor med trådar mitt offer var med i

Mvh Teknisk idiot
Jag måste göra fel. Hittar inga trådar mer än från i höst. Dubbelkollade på andra användare också och samma där

Mvh annan teknisk idiot 🙈

Jag måste göra fel. Hittar inga trådar mer än från i höst. Dubbelkollade på andra användare också och samma där

Mvh annan teknisk idiot 🙈
Nu sitter jag ju på dator och vet inte hur det ser ut på telefonen, men det borde finnas en liten "äldre"-knapp längst ned i listan. :)

Jag har inte öppen FB så där är gruppinlägg det enda möjliga att hitta och inga sociala medier i övrigt i mitt namn. På google finns nog saker från internets födelse typ men det känns inte relevant :laugh:

Ledtrådarna + vad som kan snokas fram på Buke borde vara tydligt nog om inte tomtebarnet själv valt att lägga till sociala medier.

tillägg:
Med detta menar jag att snokning inte bör vara något som sker om inte personen delat med sig av möjligheter :)

Senast ändrad:
Åh jösses ja! Presentationen. Jag ber om ursäkt till mitt offer i förväg, men oavsett hur det ser ut försäkrar jag hen om att jag verkligen försökt! 😅
Been there, garanterat gjort värre! Som i riktig panikinslagning för att kunna få iväg paketet :o:laugh: Nej, tror inte stackarn visade paketen hahaha men det är bara att skratta åt det, det är verkligen tanken som räknas:heart

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 248
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 053
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 517
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 278
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar