Okej, du är en värre fluktare än vad jag är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, du är en värre fluktare än vad jag är
Exakt... och det blir ju ändå variationer. Är det någonting en gillar gör det ju liksom ingenting om det blir på samma tema igen, men kanske annan smak, annan färg eller annan lokalitet.
Och jag i dejttrådenAlltså jag känner mig typ lite som en pervers fönstertittare. Jag älskar den här tråden och att frossa i alla fina bilder på härliga klappar men jag deltar inte själv.
Är inte det lite creepy?
Nej för så har jag gjort i flera år.Alltså jag känner mig typ lite som en pervers fönstertittare. Jag älskar den här tråden och att frossa i alla fina bilder på härliga klappar men jag deltar inte själv.
Är inte det lite creepy?
Familjen hävdar att jag även måste köpa julklappar till demKan man shoppa för mycket
Ja DET är ju verkligen en bra måttstock för creepy-nivå!Nej för så har jag gjort i flera år.
Jag måste göra fel. Hittar inga trådar mer än från i höst. Dubbelkollade på andra användare också och samma därTar tillbaka mitt gnäll, har både hittat en som känner mitt offer och kan snoka på fb och gjort en ny sökning här o gör man rätt så fanns det massor med trådar mitt offer var med i
Mvh Teknisk idiot
Åh jösses ja! Presentationen. Jag ber om ursäkt till mitt offer i förväg, men oavsett hur det ser ut försäkrar jag hen om att jag verkligen försökt!Min prestationsångest ligger inte så mycket i priset på sakerna som i att hitta något bra. Dyrt är verkligen inte att sträva efter
och den där biten att slå in åtminstone lite fint för hela buke tittar
Nu sitter jag ju på dator och vet inte hur det ser ut på telefonen, men det borde finnas en liten "äldre"-knapp längst ned i listan.Jag måste göra fel. Hittar inga trådar mer än från i höst. Dubbelkollade på andra användare också och samma där
Mvh annan teknisk idiot
Jo men då kan man ju ändå gissa på dig!Alltså jag känner mig typ lite som en pervers fönstertittare. Jag älskar den här tråden och att frossa i alla fina bilder på härliga klappar men jag deltar inte själv.
Är inte det lite creepy?
Åh, jag skulle ju kunna öppna datorn och kollaNu sitter jag ju på dator och vet inte hur det ser ut på telefonen, men det borde finnas en liten "äldre"-knapp längst ned i listan.
Try it!Åh, jag skulle ju kunna öppna datorn och kolla
Been there, garanterat gjort värre! Som i riktig panikinslagning för att kunna få iväg paketet Nej, tror inte stackarn visade paketen hahaha men det är bara att skratta åt det, det är verkligen tanken som räknasÅh jösses ja! Presentationen. Jag ber om ursäkt till mitt offer i förväg, men oavsett hur det ser ut försäkrar jag hen om att jag verkligen försökt!