Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, kollar folk ens inlägg för detta? Hoppas den som fick mig inte använder mina inlägg i konstiga drömmar-tråden som beslutsunderlag
Kan man shoppa för mycketJag med, min hjärna går i högvarv och jag skulle kunna shoppa alldeles för mycket. men en plan helt klart!
Det är nog ett bra tips till alla tomtar, vi vet ju hur långsamma postnord kan vara ibland .Bara hälsa till min tomte, gärna inte skicka sista minuten om du vill jag ska ha julklappen på julafton. Brukar åka några dagar innan julafton (men inte veckan innan) till svärföräldarna. Hoppas inte blir allt för bökigt!
Det är väl en risk man får ta ifall man ger samma ledtrådarJag har egentligen ingen direkt prestationsångest men är lite orolig för att råka ordna en klapp som är typ identisk med något personen fått tidigare
... och det blir ju ändå variationer. Är det någonting en gillar gör det ju liksom ingenting om det blir på samma tema igen, men kanske annan smak, annan färg eller annan lokalitet.Det är väl en risk man får ta ifall man ger samma ledtrådar
Wha-..?Alltså jag känner mig typ lite som en pervers fönstertittare. Jag älskar den här tråden och att frossa i alla fina bilder på härliga klappar men jag deltar inte själv.
Är inte det lite creepy?
Okej, du är en värre fluktare än vad jag ärWha..?
/fönstertittare av både denna och julkalender tråden