Secret Santa 2022

Hade så många bra idéer men blev ganska nollställd när det kom till kritan, vill inte göra en rar bukefalist besviken men heller inte vara för förutsägbar :laugh: Tycker att jag är något bra på spåren efter att helt anonymt ha rotat runt lite, det här är väl värt väntan på årets lek!

Jag håller på att googla lite efter några idéer jag fick,men har väl inte precis gått i hamn än. Får se var det hamnar till slut ☺️

• Gilla
Reactions: Sel
Bara hälsa till min tomte, gärna inte skicka sista minuten om du vill jag ska ha julklappen på julafton. Brukar åka några dagar innan julafton (men inte veckan innan) till svärföräldarna. Hoppas inte blir allt för bökigt! :heart
Det är nog ett bra tips till alla tomtar, vi vet ju hur långsamma postnord kan vara ibland 😁.
Jag skickade nyligen ett brev som tog hela 13 dagar på sig att nå avsändaren som bor ca 8 mil bort 😬

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 165
Senast: Squie
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 053
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 517
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 277
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar