Jag har hämtat ut paket! Bild kommer senare när jag är vaken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I år är det mååååånga som skickat med mig som avsändareOch jag väntar och väntar... Men det är inlämnat i tid, så det är bara postgången som är lite långsam. Eftersom det är Big Santa som avsändare på paketet jag ska få så var jag tvungen att spåra försändelseid:t för att kolla var det är inlämnat. Det gjode mig absolut noll klokare.
I år är det mååååånga som skickat med mig som avsändare
Jag har redan planerat att vänta med gissningar till uteslutningsmetoden ger mig färre alternativ (dvs, flera andra tomtar redan är avslöjade). Tyvärr vet jag inte om det kommer hjälpa mig över huvud taget. Nu har jag inte fått något paket än, så jag kanske kommer få jätteenkla ledtrådar, vem vet?Jo tack… Jag kommer ALDRIG kunna lista ut min tomte!
Haha, alla sätt är bra utom de dåligaInnehållet kände med handen först om det var inslaget
Jag lät sambon kika ner i lådan först för att kolla om det var inslaget, innan jag öppnade helt.Innehållet kände med handen först om det var inslaget