Alla bukefalister kommer sitta på helspänn 23.59 den 23 december och vänta på att klockan ska slå över...Kan det vara julafton snart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla bukefalister kommer sitta på helspänn 23.59 den 23 december och vänta på att klockan ska slå över...Kan det vara julafton snart?
Ha, tyvärr inte för jag ska ju upp relativt tidigt och träffa @Houdinie i stallet på morgonenAlla bukefalister kommer sitta på helspänn 23.59 den 23 december och vänta på att klockan ska slå över...
Alla bukefalister kommer sitta på helspänn 23.59 den 23 december och vänta på att klockan ska slå över...
Du får sova två timmar på eftermiddagen....Undra om jag klarar att hålla mig vaken.
Härligt!Kan med glädje meddela att ALLA klappar nu är i omlopp. Nu är det bara att vänta på postgången.
Jag har hämtat paket!
Visa bifogad fil 81647
Jag har inte någon skada att skylla på, tror jag saknar inslagningsgenenVisa bifogad fil 81708
Öppnat ytterpaketet och blir lika glad varje gång för fint inslagna klappar. Jag har alltid lagt ner hela min själ i klappinslagning. Men sen ryggmärgsskadan 1999 ser mina paket alltid ut att vara inslagna av en tvååring...