Secret Santa 2021

När det gäller ledtrådar om secret santa känns det som att jag hade kunnat lämna personnummer, fantombild, släktträd, osv utan att någon hade gissat mig eftersom jag inte känner mig särskilt välkänd i forumet 😂
Var det inte här någon skickade med ett pussel på en bild på sig själv som ledtråd? Tänker på det varje år 😁

Förtydligande: jag tyckte att det var en väldigt rolig ledtråd

Senast ändrad:
Vem försöker du lura? :angel::rofl::rofl:

Ingen i Secret Santa-tråden iaf ;):rofl:

Öppnade såklart, tack snäll tomten :love: N är min dotter som kommer bli så glad! Det blir öppning tillsammans med henne på julaftons morgon 🤶

2C6C3B38-50B2-40CB-AFE8-5CFC529DC6C8.webp

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
6 016
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 345
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 419
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar