Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med! Vet inte om det blir bra alls.. Men ja, hoppas på det iaf.Jag är så nervös över vad mitt offer kommer att tycka
Jag med.Väntar otåligt på avisering.
Nah, inte före öppning iafJag insåg först nu att det stod med ett namn i mitt sms från Postnord. Tänkte "Aha, ledtråd!" Så jag kollade sms:et igen, läser namnet tre gånger och känner mig Aldrig hört det namnet förut, så det hjälpte ju inte ett dugg.
Får man fuska och googla?
Nah, inte före öppning iaf
Hrmpf, typ två millisekunder efter inlägget (nåja) dök det upp en notis. Man ska visst inte säga så mycket Men spännande är det!Jag har inte fått nåt paket än och det är SÅ jäkla skönt! Ska bli intressant med öppningstid i år däremot, förmodligen sover jag inte hemma och dessutom tidigt, hur ska det då gå?!
Det blir nog samma sak här, numera sover jag med en kvällstrött arbetare som får mig att somna i soffan vid 7 på kvällen så jag har nog inget val annat än att öppna på morgonen i år... Om jag inte slår på väckning vid 12-slaget förstås, frågan är hur populärt det är av sällskapetOch jag jobbar inte natt längre.. Får göra som vanligt folk och öppna på morgonen, ha paketet redo bredvid sängen..
namn och ort tycker jag inte är fusk alls utan en del i pusslet alla lämnar inte ledtrådar (eller så missar man )Nä, men får man alltså fuska sen? Inte för att det kanske ger så mycket men eventuellt en bostadsort åtminstone?
Jag insåg först nu att det stod med ett namn i mitt sms från Postnord. Tänkte "Aha, ledtråd!" Så jag kollade sms:et igen, läser namnet tre gånger och känner mig Aldrig hört det namnet förut, så det hjälpte ju inte ett dugg.
Får man fuska och googla?
När jag skulle tomta för Bumpo så använde jag big santas adress, en nyskapad mail och postade i en annan stad mga en chaufför på transportfirman jag jobbade påDet där beror väl också på vilka som använt storsantas namn och adress som avsändare? Fast man kan väl alltid få en ledtråd var paketet faktiskt har lämnats in. Är det långt emellan den ort som står som avsändare och var paketet lämnats in så kan man väl misstänka att det inte är ens egen tomtes namn?
Din tomte hälsar att det finns instruktioner på paketet.Tack snälla hemliga tomtemor för paketet ! Eftersom det sitter snöre och etikett på kartongen så förmodar jag att det inte ska öppnas förrän den 24 december. Men det blir svårt..... Men jag ska öva på mitt tålamod. Eftersom det är ett antal mil mellan inlämingsort och postadressen det kom ifrån så gissar jag att min tomte har varit lite sneaky och inte använta sin riktiga adress och namn utan kanske använt storsantas namn och adress. Men vem vet kanske har min tomte åkt alla dessa mil för att förvilla mig. Mycket att klura på fram till julafton!
Visa bifogad fil 81599