Secret Santa 2021

Jag har inte fått nåt paket än och det är SÅ jäkla skönt! :angel: Ska bli intressant med öppningstid i år däremot, förmodligen sover jag inte hemma och dessutom tidigt, hur ska det då gå?! :eek: :D
Hrmpf, typ två millisekunder efter inlägget (nåja) dök det upp en notis. Man ska visst inte säga så mycket :angel: Men spännande är det! :D

Och jag jobbar inte natt längre.. 😶 Får göra som vanligt folk och öppna på morgonen, ha paketet redo bredvid sängen.. 😅✨
Det blir nog samma sak här, numera sover jag med en kvällstrött arbetare som får mig att somna i soffan vid 7 på kvällen så jag har nog inget val annat än att öppna på morgonen i år... Om jag inte slår på väckning vid 12-slaget förstås, frågan är hur populärt det är av sällskapet :angel: :rofl:

Jag insåg först nu att det stod med ett namn i mitt sms från Postnord. Tänkte "Aha, ledtråd!" Så jag kollade sms:et igen, läser namnet tre gånger och känner mig :confused: Aldrig hört det namnet förut, så det hjälpte ju inte ett dugg.

Får man fuska och googla?

Det där beror väl också på vilka som använt storsantas namn och adress som avsändare? Fast man kan väl alltid få en ledtråd var paketet faktiskt har lämnats in. Är det långt emellan den ort som står som avsändare och var paketet lämnats in så kan man väl misstänka att det inte är ens egen tomtes namn?

Tack snälla hemliga tomtemor för paketet :love:! Eftersom det sitter snöre och etikett på kartongen så förmodar jag att det inte ska öppnas förrän den 24 december. Men det blir svårt.....:crazy: Men jag ska öva på mitt tålamod. :) Eftersom det är ett antal mil mellan inlämingsort och postadressen det kom ifrån så gissar jag att min tomte har varit lite sneaky och inte använta sin riktiga adress och namn utan kanske använt storsantas namn och adress. :idea: Men vem vet kanske har min tomte åkt alla dessa mil för att förvilla mig. :confused: Mycket att klura på fram till julafton!

Julklapp buke.jpg

Vi har fått paket:

Mysboll
Sonic76
Lumos_Nox
Halcyon
Blacksmithfarm
Parellikusken
Ramona
Malin_L
Voltis
Masse
Fibusen
Silver Girl
Bapelsin
Ninnurur
AbCdE
flyingchange
Klara
EZMK
Islandshästryttare
Lytesout95

Det där beror väl också på vilka som använt storsantas namn och adress som avsändare? Fast man kan väl alltid få en ledtråd var paketet faktiskt har lämnats in. Är det långt emellan den ort som står som avsändare och var paketet lämnats in så kan man väl misstänka att det inte är ens egen tomtes namn?
När jag skulle tomta för Bumpo så använde jag big santas adress, en nyskapad mail och postade i en annan stad mga en chaufför på transportfirman jag jobbade på :angel:

Tack snälla hemliga tomtemor för paketet :love:! Eftersom det sitter snöre och etikett på kartongen så förmodar jag att det inte ska öppnas förrän den 24 december. Men det blir svårt.....:crazy: Men jag ska öva på mitt tålamod. :) Eftersom det är ett antal mil mellan inlämingsort och postadressen det kom ifrån så gissar jag att min tomte har varit lite sneaky och inte använta sin riktiga adress och namn utan kanske använt storsantas namn och adress. :idea: Men vem vet kanske har min tomte åkt alla dessa mil för att förvilla mig. :confused: Mycket att klura på fram till julafton!

Visa bifogad fil 81599
Din tomte hälsar att det finns instruktioner på paketet. 😉

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
6 016
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 345
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 419
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar