Secret Santa 2021

16397714335795629687500015588015.jpg

Lyckades övertyga mamma att skicka en bild på mitt paket. :D

Visa bifogad fil 81822

Tycker det är en smula otydligt dock - visst tolkar ni också som att jag kan öppna det omedelbart? :angel:

Jag tror att jag har luskat ut vem min tomte är, så jag funderar starkt på att pm:a hen och tjata mig till att få öppna klapparna ikväll. Jag menar, så länge ingen här inne får veta om det är det ju lugnt. :angel:

Kan meddela min tomte att jag redan är nöjd med tanke på alla dessa paket 😁.
Jag älskar paket.
Det fanns också ett rim som sa att etgav paketen är ledtråden till vem som skickat.
Oliiiidligt spännande.

Däremot hoppas jag mitt offer blir nöjd, tycker det är lite kul med det sätt jag försöker luras lite på 😇.

IMG_20211217_213036.webp

Lyckades övertyga mamma att skicka en bild på mitt paket. :D

Visa bifogad fil 81822

Tycker det är en smula otydligt dock - visst tolkar ni också som att jag kan öppna det omedelbart? :angel:

Absolut! Står definitivt ”öppnas den 2,4 december” Den andra december var för länge sen, och den där ”komma fyra” innebär nog att dygnet är uppdelat i morgon, lunch, middag, kväll, och del fyra är alltså på kvällen. Det skulle ha öppnats den andra december på kvällen, helt klart! :angel:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
6 083
Senast: Squie
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 345
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 419
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17