Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma härJag trodde först du kallade henne för griskudde
Har visst lite problem får antingen bild eller text. Det verkar i alla fall som att fått en bild nu i ett eget inlägg.Din bild går inte att se..
Jag trodde först du kallade henne för griskudde
Lyckades övertyga mamma att skicka en bild på mitt paket.
Visa bifogad fil 81822
Tycker det är en smula otydligt dock - visst tolkar ni också som att jag kan öppna det omedelbart?
Men på riktigt!
Men på riktigt!
Alltså.. nu blir det lite OT, men ibland ÄR jag griskudde, och ibland har jag en gris som kudde. Vi turas om liksomSamma här
Så fina papper
Lyckades övertyga mamma att skicka en bild på mitt paket.
Visa bifogad fil 81822
Tycker det är en smula otydligt dock - visst tolkar ni också som att jag kan öppna det omedelbart?
Äsch, kan du inte hålla dig kan du inte hålla dig! Who's gonna know?Har en idé. Om man tar bort en liten bit tejp varje dag så har man ju inte öppnat paketet innan 24e…bara lite i taget?
Annars, klappa grisar. Mkt bra distraktion. Eller kolla på gulliga grisar på film Bara ett tips (låt inte grisar komma nära paketet bara, då blir det inget kvar av det.. fråga inte hur jag vet)Har en idé. Om man tar bort en liten bit tejp varje dag så har man ju inte öppnat paketet innan 24e…bara lite i taget?