Instämmer! Jättefint!Vilket charmigt papper!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer! Jättefint!Vilket charmigt papper!!
Edit: såg att vi skulle vara positiva så ändrar lite.Tänker att man i år får ha lite is i magen. Förra veckan hämtade jag ut ett paket på lokala kiosken. Ägaten hade fått bygga hyllor ute i själva kiosken för att få plats med paket och idag när jag gick förbi stod han och kliade sig i huvudet över tre vagnar som levererats. På Ica brukar den som har hand om ena kassan även lämna ut paket, idag när jag hämtade mitt var det två anställda som bara hanterade utlänningen och kön var i princip konstant på fem pers.
Ja absolut! Beställde en grej i söndags eftermiddag, tisdag kväll knackade PostNord på min dörr. Hade räknat med att det skulle ta flera dagar extra pga julrushen.Edit: såg att vi skulle vara positiva nu. Men jag är faktiskt lite imponerad av postnord.
Jag råkar veta från en väldigt säker källa att postnord hade över 0,5 miljoner paket i omlopp per dag i flera dagar för någon vecka sedan. Säkert mer nu. I samband med black friday hade de över 3 miljoner paket på en dag.
Lägg till alla brev.
Jag tycker de lyckas bra med de flesta paket ändå. I alla fall de jag beställt och skickat...
Är det så att avsändaren kanske bara bokat frakten och sen segat med att lämna in? Det händer mig ibland.Ja absolut! Beställde en grej i söndags eftermiddag, tisdag kväll knackade PostNord på min dörr. Hade räknat med att det skulle ta flera dagar extra pga julrushen.
Däremot har väl @MJLee haft problem i flera dagar med sin PostNord-leverans?
Jag fick inte öppna min ledtråd förens julafton, så det blir till att skaka igång den kvarvarande hjärncellen då. Spännande!Jag kommer öppna på morgonen. Faktiskt så har jag redan en gissning på vem min tomte är, baserat på ledtråden, men jag spar det till julafton såklart . Visst får man gissa direkt när man har öppnat?
Det är fantastiskt!Vilket charmigt papper!!
Jag har inte själv appen så kan inte svara på det specifikt. Men jag har paket jag skickade förra veckan, där det - vid spårning - bara står som bokad frakt, men där mottagaren hört av sig och meddelat att det hittat fram.Jag har inte haft Postnord appen innan utan en annan.
Än så länge är jag inte imponerad av sårbarheten.
I den andra har jag kunnat följa paketet, är anmäld, är inlämnad, under transport o s v plus beräknad leveranstid.
Nu har jag i princip inte fått någon direkt information alls. Bara vem och var det är inlämnat, att det inte går att säga när det är framme. Så plötsligt nu går det att hämta, fast den infon finns bara i appen än så länge. Inget SMS eller mejl.
Är det så här appen fungerar normalt eller beror det på den höga belastningen?
Jag laddade ner appen för en vecka sedan just för denna leken. Har fungerat bra, har sett alla mina paket som varit påväg.Jag har inte haft Postnord appen innan utan en annan.
I den andra har jag kunnat följa paketet, är anmäld, är inlämnad, under transport o s v plus beräknad leveranstid.
Nu har jag i princip inte fått någon direkt information alls. Bara vem och var det är inlämnat, att det inte går att säga när det är framme. Så plötsligt nu går det att hämta, fast den infon finns bara i appen än så länge. Inget SMS eller mejl.
Appen brukar funka fint för migJag har inte haft Postnord appen innan utan en annan.