Secret Santa - 2020

Jag fick en liten ledtråd på paketet till våfflorna och bara "Jamen det HÄR vet jag ju vem det är!" och sedan.. poff! Ingen aning när jag väl började tänka efter. 😅 Typ "Den här informationen finns inte tillgänglig just nu, försök igen senare. "

Som när man går in i ett rum för att hämta något och glömmer varför man är där.

Senast ändrad:
Har inte öppnat mer än det som jag kunde öppna men tror allt jag listat ut vem tomten är. Ledtråden vad klockren! 😁
Jag har öppnat min låda och maken har lagt paketen där de ska vara så att jag inte ens fick känna på dem 🥺

Men kort med ledtråd fick jag. Kändes först som en enkel ledtråd som jag borde kunna klura ut lätt men sedan började jag dra iväg i tankarna på att min tomte kanske klurade till den så nu har jag så många svar på ledtråden att typ alla passar in 🙈🤣🤣

Ett julmysterium..

Fixade.. Svarta Sara hade inte kopierat och fyllt i listan, bara citerat så hon/han hade försvunnit från listan.. Hoppas den stämmer nu! 😊

Vi har fått paket:
1, dobbis
2, Mirre
3. flyingchange
4. Cattis_e
5. Jeps
6. Tranan
7. Caoimhe
8.pannkaka
9. Nixehen
10. Halcyon
11. Piglet82
12. Blacksmithfarm
13. TeamLundVer
14. Snurrfian
15. Reville
16, WS6
17. Fraggel_tess
18. Leoni
19. gul_zebra
20. YorkWann
21.sweep
22. Silver Girl
23. Wingates
24. Sel.
25. Svarta Sara
26, _Elly_
27, Lumos_Nox
Tack 🙏 ( jag anses rätt teknisk på jobbet 😂😇)

Jag undrar om jag var en av dem som gav knepiga ledtrådar till min tomte. Jag tänkte inte själv på dem som svåra, men de var nog inga ledtrådar som dög till att kombinera ihop precis.
Jag tror min stackars tomte fick knepiga ledtrådar. Jag tänkte att tomten väljer någon enstaka ledtråd, får skylla på att det är första året jag är med :D

• Gilla
Reactions: Sel
Vilka bra nyheter att alla klappar är på väg!! 🥰

Jag öppnar oftast på morgonen men inte alltid, och det brukar vara fullt upp på julafton så det är inte säkert jag hinner lägga ut bild på innehållet just den 24/12 men då brukar det komma dagen efter. Så inte min tomte tror att jag är missnöjd eller något :p

Jag tycker det är mest spännande att se vad mottagaren tycker och om den lyckas klura ut direkt vem jag är eller behöver klura en stund :)

Jag har tydligen varit JÄTTESNÄLL!! 😍😍😍😍

89CF6BA1-DF9D-4F07-A447-53BF0C2D43B5.webp

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka