Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pfft, jag skulle aaaldrig sitta vid 12-slaget, icke!Haha @WS6 och @gul_zebra brukar tävla om att hinna först över 12-slaget
Fusk! Jag vet ju inte ens om min ledtråd är en ledtråd eller bara en hälsningHar inte öppnat mer än det som jag kunde öppna men tror allt jag listat ut vem tomten är. Ledtråden vad klockren!
Jag har öppnat min låda och maken har lagt paketen där de ska vara så att jag inte ens fick känna på demHar inte öppnat mer än det som jag kunde öppna men tror allt jag listat ut vem tomten är. Ledtråden vad klockren!
Tack ( jag anses rätt teknisk på jobbet )Fixade.. Svarta Sara hade inte kopierat och fyllt i listan, bara citerat så hon/han hade försvunnit från listan.. Hoppas den stämmer nu!
Vi har fått paket:
1, dobbis
2, Mirre
3. flyingchange
4. Cattis_e
5. Jeps
6. Tranan
7. Caoimhe
8.pannkaka
9. Nixehen
10. Halcyon
11. Piglet82
12. Blacksmithfarm
13. TeamLundVer
14. Snurrfian
15. Reville
16, WS6
17. Fraggel_tess
18. Leoni
19. gul_zebra
20. YorkWann
21.sweep
22. Silver Girl
23. Wingates
24. Sel.
25. Svarta Sara
26, _Elly_
27, Lumos_Nox
Jag tror min stackars tomte fick knepiga ledtrådar. Jag tänkte att tomten väljer någon enstaka ledtråd, får skylla på att det är första året jag är medJag undrar om jag var en av dem som gav knepiga ledtrådar till min tomte. Jag tänkte inte själv på dem som svåra, men de var nog inga ledtrådar som dög till att kombinera ihop precis.
Tomten gör som tomten vill.Jag tror min stackars tomte fick knepiga ledtrådar. Jag tänkte att tomten väljer någon enstaka ledtråd, får skylla på att det är första året jag är med
Haha @WS6 och @gul_zebra brukar tävla om att hinna först över 12-slaget
Vilket charmigt papper!!