AhaFörra helgen låg delar av systemet nere, det gick inte att hämta/lämna paket - eller boka frakt tex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AhaFörra helgen låg delar av systemet nere, det gick inte att hämta/lämna paket - eller boka frakt tex.
Ja så fort paketet är reggat för skick såHur ska appen funka? Är det meningen att man ska få en notis så fort någon skickat ett paket till ens adress?
Där ser man! Det bästa man kan hoppas på att få här är ett mail som säger något i stil med: "Det är eventuellt så att du kanske, möjligtvis kommer att få ett paket levererat imorgon någon gång mellan 7am och 9pm. Eller inte. Vi får se."Ja så fort paketet är reggat för skick så
Haha så kan det varaDär ser man! Det bästa man kan hoppas på att få här är ett mail som säger något i stil med: "Det är eventuellt så att du kanske, möjligtvis kommer att få ett paket levererat imorgon någon gång mellan 7am och 9pm. Eller inte. Vi får se."
Om man reggat mobilnr/mail i appen och avsändaren anger något av/båda, då hamnar set i appen. Inte annars.Hur ska appen funka? Är det meningen att man ska få en notis så fort någon skickat ett paket till ens adress?
Jag fick brevavisering. De varken maila de eller smsade. Av en händelse skaffade jag appen i samma veva. Och då såg jag att jag hade paket på g innan jag fick avisering .Jag fick inget sms eller mejl, tror dock det beror på att jag har appen nedladdad, så det kanske även är så för er andra?
Fortfarande inget i appen.
Får la köpa min egen julklapp
Om det kommer från utomlands så lär det inte dyka upp i appen. Tycker du har trist ton faktisktFortfarande inget i appen.
Ja kanske det.Om det kommer från utomlands så lär det inte dyka upp i appen. Tycker du har trist ton faktiskt
Du måste inte vara wow-positiv, bara inte gnälla. Om det skiter sig med någon tomte så löser det sig ALLTID. Det är aldrig någon som blir utan.Ja kanske det.
Men det vore höjden på ett toppenår liksom
Förlåt att jag inte alltid orkar vara så jäkla positiv
Precis @Sonic76.Du måste inte vara wow-positiv, bara inte gnälla. Om det skiter sig med någon tomte så löser det sig ALLTID. Det är aldrig någon som blir utan.
StorTomten säger ju att det nästan alltid är någon som laggar. Din tomte kanske är lite tidsoptimistisk eller också laggar appen. Det har ju inte ens gått ett dygn!Fortfarande inget i appen.