Secret Santa 2019

Hundgodis, en handduk att torka tassar på och så godis till mig 😁, tack snälla tomten!

Och en ledtråd jag inte riktigt fattar än..
:rofl:

IMG_20191224_002008.webp

Min tomte har verkligen överträffat sig själv! Vilken FANTASTISK julklapp. Jag är SÅ glad, den är verkligen jättefin ❤️

Nora är väldigt nöjd med sina julklappar också, även om det verkar som att vår tomte kanske inte har varit i kontakt med en staffes käftar förut 🙈🙈🙈

A36827F0-B07F-4BA3-A7E0-3DE1744E0AFD.webp

Vaken, men inte öppnat än.
Tror ni det är SS-paketen fel att jag sover kasst?
Annars kan det ju vara att min ena axel har muskelspänningar som gör ont och senaste veckans stress.
Men det måste väl vara SS-fel.

Bestämde mig att det var min hemliga tomtens fel och öppnade mina fina klappar.
Och jag var seriöst tvungen att smaka på lakritsen kl. 05 på morgonen :angel:

Jag undrar hur tomten visste att jag funderat på om jag inte borde köpa ett till grimskaft häromdagen. Och att jag har mestadels blå grimmor

Väl genomtänkta klappar 😊.

Bifogade filer

• DSC_0321.webp
    DSC_0321.webp
    153,8 KB · Visningar: 75
Och eftersom jag är en av författarna till en viss lista som @Ninnurur nämnt tidigare så hoppas jag att min tomte postat från sitt område och gissar på att det är @WS6 som är min tomte.

Vi som sitter på listan har bestämt att vi inte delar med oss av listan i sin helhet. Men om någon är helt lost kanske vi är snälla och hjälper till lagom mycket. Men först får det allt funderas lite.

Tur att jag inte fick lägga vantarna på mitt paket när det kom, för sakerna var inte inslagna😅
Jag fick superfina enhörningsmagneter och en söt, blå lampa, tack tomten:bow:

Dessutom stod det uppgifter på kartongen son gör att jag misstänker att @Tranan är min tomte, stämmer det?

1A1387DE-28FE-4514-A96F-FBB5F7AD78BB.webp

Tack snälla tomten! Ett te som luktar fantastiskt och jättefina sockor till cornelis! Katten har redan busat med sin leksak och hon älskar dreamisar!
Ledtråden är att min tomte från början är från karlskoga, känns som om att jag borde veta. Inte för att jag känner alla där utan för att jag tror vi diskuterat det i någon tråd. Men vem har jag diskuterat det med?

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 094
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 491
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 601
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar