Meh!För sent, nu har jag hunnit stryka dem flesta och lagt till egna slutsatser. Jag tror jag har en vinnare, och är det inte den personen tror jag nästan att personen har en klon, så mycket tycker jag stämmer in..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh!För sent, nu har jag hunnit stryka dem flesta och lagt till egna slutsatser. Jag tror jag har en vinnare, och är det inte den personen tror jag nästan att personen har en klon, så mycket tycker jag stämmer in..
Jag använder forumbilder.no. Funkar bra och är simpelt att använda. Kräver inget inlägg heller .Hur lägger ni in bilder? Eller vilken sida laddar ni upp bilderna från? Jag lärde mig photobucket precis innan det blev betalsida eller vad det nu var som gjorde att det inte fungerade längre...
Akta dig det är möss i paketen
Verkar ju inte bättre . Jag har inte vågat peta på paketen, utan de ligger kvar i kartongen ifall attAkta dig det är möss i paketen
Nu är det snart dagsOm ett dygn får vi öppna!
4 timmar!Nu är det snart dags
Jag!Hur många kommer öppna strax efter midnatt inatt?
Hur många kommer öppna strax efter midnatt inatt?
Om inte Bingolotto kör någon bingo i vägen så kommer jag sitta strax efter 12-slaget. Måste para lite marsvin först bara!Hur många kommer öppna strax efter midnatt inatt?
Haha jag har försökt hålla mig vaken men däckar när som, så blir nog imorgon för min del