Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din tomte får gärna tala om var man får tag i kaffet sen när du klurat ut vem det är.
Tack snälla tomten! ^_^
Har mina aningar om vem som kan vara min tomte men gissar när jag kommit hem och öppnat presenterna till djuren. Godiset passar perfekt nu på jobbet!
Nope
Så bortskämd! I kuvertet är ett presentkort på Bokus också, men det fick ligga kvar istället för att täcka allt annat
Jag har luskat lite på namn och facebook och siffror och kommit fram till att jag troooor att @Sonic76 är in tomte?
Kahls kaffeshop och nej jag är inte tomtenDin tomte får gärna tala om var man får tag i kaffet sen när du klurat ut vem det är.
Jag som var så jäkla säker! Då får jag luska mer efter en god natts sömn
Då vet jag vem tomten ärKahls kaffeshop och nej jag är inte tomten
Jag fick en URSÖT liten burk med tomteugglor och en påse löste med sagolik frukostblandning.
Tack min snälla tomte @Fille (tror jag iaf) jag fick min juluggla till sist. Du nailade det så bra.
Det stämmer bra!
Glad är bara förnamnet. Även mina föräldrar tyckte att du lyckats pricka in mig så bra. En av ugglorna på burken är otroligt lik min planerade uggletatuering. Grymt imponerad. Tusen tusen tack!Det var jag kul att du blev glad