Tackar min tomte så mycket så för klapparna. Ser särskilt fram emot att få prova kaffet.
https://www.instagram.com/p/BdFW_RFn-kgQnYlgUduaAe3T_qAj_0EygAhI_w0/
Ditt konto är privat så går inte att se bilden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar min tomte så mycket så för klapparna. Ser särskilt fram emot att få prova kaffet.
https://www.instagram.com/p/BdFW_RFn-kgQnYlgUduaAe3T_qAj_0EygAhI_w0/
Fixar det.Ditt konto är privat så går inte att se bilden
Paketen:
Innehållet:
Jag borde ha förstått att det skulle bli flamingotema på mina presenter Tack så hemskt mycket till min tomte (Missia tackar också ) som jag faktiskt tror är självaste Big Santa
Mina blommor/växter är också glada, de kan vara lite deppiga efter att jag varit borta och jobbat
Det stämmer! jag kunde inte motstå frestelsen att köra flamingotema. Egentligen var tanken att han (Ove) skulle fått en virkad tomteluva också () men tiden rann ifrån mig lite.
Ja det var jag!Tack snälla tomten!
Jag har bara telefonen med mig så fixar inte att lägga in en bild, men jag fick hela fem paket. Två olika lakritssorter, stickor för att märka upp vad jag planterar, pärlplattor i form av häst och katt samt ett ljus med grandoft som luktar så himla gott. Ser fram emot att mysa till det hemma nu
Jag tror att det är @Masse som är min tomte.
Tack snälla tomten, två nya chokladsorter att prova, te som luktar och en magnet i form av en uggla.
I det medföljande kortet stöd det att för många ledtrådar redan lämnats
Kan det vara ugglan???
@bumpo är du min tomte?
Det stämmer! Jag insåg ju i sista stund att det skulle vara orättvist svårt att gissa utan ledtrådar vem det var ifrån, borde ju gömt rimmet i något av paketen men då var de redan inslagnaFick en massa fint men funkar inte att lägga in bilder just nu
Fick jättegoda tryfflar, kaffe tror jag, massa strumpor varma och vanliga som var jättefina, en lykta med ljus, en jättefina leksak till katten och kattgodis
Tror min tomte är @Positron tack vare den fina ledtråden
Jag fick choklad, en yogatidning, te, tesil och en mugg. Tusen Tack Tomten! Nu vet jag vad jag ska göra resten av kvällen .
Jag tror att min tomte är @Halfrek