Snurrfian
Moderator
svikare...Jag har varit snäll!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
svikare...Jag har varit snäll!!
Då ska jag efterlysa det imorgon när jag ändå ska till stan! Började nästan tro att jag hade bitit en för mycket.
Haha sorry!svikare...
Jag har flera postmord i min närhet och kan inte hämta utan kollinummer. Kan Big Santa kanske skicka pm med mitt så jag kan hämta ut det?
Själva paketet var jättefint med ett kort, men hur tusan ska jag lyckas para ihop något nick med personens avsändarnamn?!?!Vi som fått paket:
...
Tack snälla tomten!
Det var en rutinerad tomte som hade skrivit UTANPÅ paketet att innehållet var inslaget.
Mitt stackars offer får nog ingen ledtråd, upptäckte att pennan inte var vattenfast...
Vilken karaktär du har!Mitt paket är än så länge helt anonymt. En brun låda med big santa som avsändare. Har nämligen inte öppnat ytterkartongen än, tänkte spara all spänning till julafton
Om du har tid får du gärna skicka kollinummret så kanske jag får ut paketet, jag har inte fått något sms eller mejl än.
Nä, den bruna lådan är från din mer inofficiella Stor-Tomte. Ditt ss-paket är påväg!Mitt paket är än så länge helt anonymt. En brun låda med big santa som avsändare. Har nämligen inte öppnat ytterkartongen än, tänkte spara all spänning till julafton
Men vad fasen, du kan ju inte skicka paket i ss-tider och förutsätta att jag ska tro att det är från dig .Nä, den bruna lådan är från din mer inofficiella Stor-Tomte. Ditt ss-paket är påväg!
Men vad fasen, du kan ju inte skicka paket i ss-tider och förutsätta att jag ska tro att det är från dig .
Har jag haft karaktär helt i onödan nu?!
Men vad fasen, du kan ju inte skicka paket i ss-tider och förutsätta att jag ska tro att det är från dig .
Har jag haft karaktär helt i onödan nu?!
Du får skriva någonting som bara du vet på paketet, så jag är helt säker. Eller så blir jag istället paranoid över hur extremt mycket min ss har snokat...Ja.
Men nej jag vet. Jag får typ börja skriva det på paketen. ”Inte fejk-adress. Det är från mig. På riktigt. LOVAR!!”
Vi får helt enkelt komma på en hemlig kod-mening som jag får skriva på paketen. Typ ”Den gyllene trattkantarellen galer alltid i skymningen.”Du får skriva någonting som bara du vet på paketet, så jag är helt säker. Eller så blir jag istället paranoid över hur extremt mycket min ss har snokat...