Skulle min tomte kunna vara så snäll och skriva en ledtråd eller två? Jag lusläser tråden ett par gånger om dagen för att hitta dej.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du måste vara min tomte?![]()
Japptyckte mina ledtrådar va väldigt genomskinliga haha!
Haha är nog jag som är lite trög ibland bara
Tack så jättemycket för klapparna!
Blev jätteglad för alltihop![]()
Surt när det krånglar med frakten sådär, men blev bra ändåHaha lugntså lite! Bra att du blev glad, hade beställt en helt annan grej egentligen som passade dina ledtrådar men blev fel med frakten, väntade in i det sista men till slut var jag ju tvungen att leverera så då fick jag hitta på nåt annat!
![]()
Surt när det krånglar med frakten sådär, men blev bra ändåJag behövde verkligen en ny tesil men hade inte kommit mig för att köpa någon.
Jag är tyvärr inte ansvarig för ditt chokladätande.Jag har tryckt i mig rätt mycket choklad![]()
En ledtråd till mitt "offer" (tycker fortfarande det är ok att använda): Rebus och rim, inget särskilt bra![]()
Stämmer bra detDu måste vara min tomteförstod rebusen nu!
Haha.. jobbat hela jul så inte haft så mycket tid att gissa ännu, men är ändå här och läser.. förstod ju direkt när du skrev så![]()
Du får leta vidareBörjar gissa med @grodan21, är du mammas tomte?
Är du ansvarig för mitt? Haha!Jag är tyvärr inte ansvarig för ditt chokladätande.![]()
![]()