Tack!Rätt gissat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Rätt gissat![]()
Du måste vara min tomte?En fjärde ledtråd, mitt offer fick alla paket i en coop-påse
@Anna är det du som är min tomte?
Tack snälla för allt och hundarna uppskattade verkligen kexen. Dessutom är jag just nu varm om fötternaJa, det stämmer, jag är din tomte![]()
Alltså det här med att gissa var inte lätt.
Jag börjar med att fråga om @cambodia är min tomte? Åldern stämmer men inte riktigt ortendock ligger det nära
![]()
Tack snälla för allt och hundarna uppskattade verkligen kexen. Dessutom är jag just nu varm om fötterna![]()
Blir precis lagom tills att jag ska bli utlokaliserad med jobbet och bo hotell två nätter i veckan i fyra veckor. Då ska det lösas korsordKul att höraHoppas nu att tidningarna hittar hem till dig också. Stod att det första numret skulle skickas inom 3-5 veckor så borde komma någon gång i januari
![]()
Helt rätt! Och jag har ju inte uppdaterat min ortinte lätt att snoka då!
Kul att du gillade klapparna!
Mitt snälla Buke-barn och jag har en gemensam god smak - Salt lakrits![]()
Kan du vara min tomte @Fraggel_Tess ? Jag fick ju med en ledtråd i kortet, men är inte smart nog att klura ut den.![]()
Jaaaa, när du säger det så är det ju uppenbart!JappDet är jag. Fraggel_tess i fraggelberget
![]()
Jag har tryckt i mig rätt mycket chokladJag blir lite orolig att den jag tomtade för inte har visat sig så mycket i tråden...En ledtråd kan vara att jag är orolig att den har förätit sig på choklad.
![]()