Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Givetvis är det inte det viktigaste att det skickas med just PostNord - utan att det är spårbart. Att jag valt att skriva just Posten är för att det tidigare år varit massor med strul med paket skickade med både DHL och Schenker. Men blir det hutlöst med postnord så skicka du med schenker.Meeh! Första gången jag är med. Mitt offer kommer inte få alla sina grejer. Missade att man måste skicka med posten som jag gissar är postnord? Hade shoppat för ett schenkerpaket (har inte postnord på några mils avstånd). Skulle kosta 545kr med postnord![]()
Får banta ner paketet rejält.
Givetvis är det inte det viktigaste att det skickas med just PostNord - utan att det är spårbart. Att jag valt att skriva just Posten är för att det tidigare år varit massor med strul med paket skickade med både DHL och Schenker. Men blir det hutlöst med postnord så skicka du med schenker.![]()
Nope! Inte förrän efter julafton.Får man börja gissa på sin Nisse???![]()
Mitt paket var inte inslaget såg jag när jag öppnade påsen, och fick stänga den blixtsnabbt innan jag hann se vad som fanns i!Hallå, kan inte fler som fått sina paket lägga upp bilder? Jag lovar att göra det så fort paketet har kommit, men nu vill jag se era!![]()